Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Krajan, Nelson India Pale Ale

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • dyczkin
    Serce w kolorze blaugrana
    • 05-2011
    • 3657

    Krajan, Nelson India Pale Ale

    Piwo gotowe do oceny
    Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!

    Moje warzenie // Piwny Wojownik

    Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń

    Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820
  • czeslawTyson
    Junior
    • 11-2013
    • 9

    #2
    IPA na polskim chmielu + niemiecki perle czyli wiadomo cytrusów nie szukamy raczej po angielskiemu
    Aromat słaby, przypomina bardziej eurolagera. Goryczka jakaś jest na poziomie średnim lub niskim jak na styl.
    Nie mam doświadczenia w wyszukiwaniu wad w piwie, ale moim zdaniem to piwo ma czeslawTyson

    Comment

    • czeslawTyson
      Junior
      • 11-2013
      • 9

      #3
      IPA na polskim chmielu + niemiecki perle czyli wiadomo cytrusów nie szukamy raczej po angielskiemu
      Aromat słaby, przypomina bardziej eurolagera.
      Barwa miedziana, klarowne.
      Goryczka na poziomie średnim lub niskim jak na styl.
      Nie mam doświadczenia w wyszukiwaniu wad w piwie, ale moim zdaniem masłem czuć.
      Ogólnie nie polecam, nie ma porównania do PLON-ów Kormorana

      Comment

      • Cwieku666
        Junior
        • 04-2014
        • 26

        #4
        Ocena z ARTomatu

        Kolor: Bursztynowy, klarowny; [4]
        Piana: Mało i średnio pęcherzykowa, długo się utrzymuje i jest jej sporo na początku; [4.5]
        Zapach: Słodowo karmelowy, niestety chmielu nie czuć; [3]
        Smak: Karmel i fajna niezalegająca średnio mocna goryczka; [4]
        Wysycenie: Odpowiednie; [4]
        Opakowanie: Fajna etykieta (lubię historyczne motywy) do tego wszystkie potrzebne informacje. [4.5]