Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Reklama outdoorowa Żywca

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • zirel
    Gość
    • 05-2004
    • 60

    Reklama outdoorowa Żywca

    co sądzicie o bilbordach z hasłami :"Zazdrościmy Niemcom Oktoberfest","Czesi mają Pragę"
    Najnowsza kampania promocyjna Żywca http://mediarun.pl/news.php?news_id=7258
  • Pogoniarz
    † 1971-2015 Piwosz w Raju
    • 02-2003
    • 7971

    #2
    Pijta i bawta się same ,a w trakcie zabawy zamknijta Browar Zamkowy.Zabawa będzie wtedy przednia Żywiec najlepsze polskie piwo-to jest zdecydowanie najlepszy ,choć jałowy żart roku


    Prawie jak Piwo
    SZCZECIN

    Comment

    • witkowskiartur
      Senior
      • 03-2003
      • 561

      #3
      Najnowsza kampania promocyjna Żywca
      Hmmm.. więc to jest reklama żywca? Teraz już wiem..
      Szczerze mówiąc to nie miałem pojęcia o którą "wytwórnie" piwa chodzi. Ciekawe tylko czym żywiec chce się pochwalić?
      KONIEC BROWARÓW WARSZAWSKICH.PONAD 150 LAT TRADYCJI DIABLI WZIĘLI

      Comment

      • breslauer
        Senior
        • 05-2002
        • 2690

        #4
        Żywiec - wizytówką Polski ?!?!?!?!?!?!??!!??!?!?!?!????????????????? ? ? ?? ? ? ? ?
        Niech se zrobią reklamę: Żywiec - wizytówką Żywca ...

        Może na wypadek, gdyby tekst zniknął za kilka dni wkleję go tutaj:

        "Grupa Żywiec SA rozpoczęła nową kampanię piwa Żywiec. Jej celem jest utrwalenie wizerunku piwa Żywiec jako "wizytówki Polski" - jednego z najbardziej wartościowych polskich produktów.

        Zdaniem Mariusza Wingralek dyrektora ds. marketingu Grupy Żywiec, pomysł na kampanię zasugerowali nam nasi konsumenci w przeprowadzonych przez nas badaniach.

        Dodatkowo potwierdziły to badania tygodnika „Wprost” i Instytutu Marki Polskiej, w których Żywiec jest wymieniany jako trzecia, zaraz po Wedlu i Hortexie najbardziej lubiana i ceniona marka w Polsce, natomiast w konkursie Superbrands" opartego na badaniach SMG/KRC A Millward Brown Company, marka Żywiec jest siódmą najbardziej popularną marka w Polsce tuż po Coca - Coli i Mercedesie”.

        W wyniku prac zespołu marketingu kierowanego przez Remigiusza Rawę oraz agencji reklamowej JUST zostały wypracowane założenia kampanii: „Żywiec - najlepsze polskie piwo”.

        Nawiązując do rozszerzenia Unii Europejskiej wykorzystano fakt, że każdy z narodów posiada symbol lub symbole bezpośrednio z nim kojarzone. Często są one powodem uzasadnionej dumy.

        Jednym z powodów do dumy dla Polaków może być marka Żywiec. Wszystkie to elementy wykorzystano w pierwszej fazie strategii komunikacji dla marki Żywiec.

        Określone wcześniej cele komunikacji Żywca zostały potwierdzone przez badania konsumenckie przeprowadzone przez IQS/Quant. Od pierwszego czerwca 2004 rozpoczęła się kampania bilbordowa wykorzystująca dziewięć krajów i ich symbole (Czechy, Niemcy, Austria, Francja, Włochy, Norwegia, Grecja, Anglia, Hiszpania). 8 czerwca rozpocznie się kampania telewizyjna bazująca na tych samych pomysłach kreatywnych. W drugiej połowie czerwca zostanie wprowadzony dziesiąty pomysł kreatywny koncentrujący się na Polsce i Żywcu. Kampania potrwa do drugiej połowy lipca.

        Planowaniem i zakupem czasu antenowego zajmuje się dom mediowy Brand & Media OMD, a planowaniem i zakupem outdooru dom mediowy Media Concept. Za strategię komunikacji odpowiedzialna jest agencja reklamowa JUST.
        Last edited by breslauer; 03-06-2004, 11:52.

        Comment

        • JAckson
          Senior
          • 05-2004
          • 6122

          #5
          Pogoniarz napisał(a)
          Pijta i bawta się same ,a w trakcie zabawy zamknijta Browar Zamkowy.Zabawa będzie wtedy przednia Żywiec najlepsze polskie piwo-to jest zdecydowanie najlepszy ,choć jałowy żart roku
          Hasło reklamowe-ideał : Żywiec-najlepsze i jedyne polskie piwo.

          MM961
          4:-)

          Comment

          • Pogoniarz
            † 1971-2015 Piwosz w Raju
            • 02-2003
            • 7971

            #6
            Hasło powinno brzmieć"Jesteśmy najlepsi!Zamknęliśmy najwięcej browarów w Polsce,stać nas na więcej!"


            Prawie jak Piwo
            SZCZECIN

            Comment

            • fteo
              Senior
              • 05-2003
              • 1139

              #7
              Pogoniarz napisał(a)
              Hasło powinno brzmieć"Jesteśmy najlepsi!Zamknęliśmy najwięcej browarów w Polsce,stać nas na więcej!"
              Myślę, że powinieneś zostać copywriterem agencji, która zajmuje się reklamą Żywca
              http://lotnictwo.net.pl/
              http://www.flightradar24.com/
              http://www.airshow.sp.mil.pl/

              Comment

              • breslauer
                Senior
                • 05-2002
                • 2690

                #8
                Żeby jeszcze chociaż Żywiec reklamował swojego portera i to na przykład w wersji beczkowej ... O, to byłoby już coś, co można by nazwać "wizytówką Polski".

                Comment

                • Krzysiu
                  Krzysiu
                  • 02-2001
                  • 14936

                  #9
                  fteo napisał(a)
                  powinieneś zostać copywriterem ...
                  Kim??? Może jeszcze outdoorowym???

                  Przypominam, ze zgodnie z ustawą o języku polskim, językiem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej jest język polski.

                  Ten cały reklamowo - marketingowy bełkot to pranie mózgów. A właściwie półmózgów.

                  Comment

                  • Wujcio_Shaggy
                    Senior
                    • 01-2004
                    • 4628

                    #10
                    Mi się najbardziej podoba hasło "pomysł kreatywny"...

                    Nie można być ałtdorowym kopirajterem nie mając pomysłów kreatywnych. Tylko, czy zamykanie browarów jest "pomysłem kreatywnym"? Wydaje mi się "niekreatywnym", czyli - mówiąc po polsku - do dupy.
                    Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

                    Browar Szlachecki w Warszawie (działalność zawieszona)

                    @WujcioShaggy Wuj na Twitterze, czasem coś napisze nawet

                    Comment

                    • fteo
                      Senior
                      • 05-2003
                      • 1139

                      #11
                      Krzysiu napisał(a)
                      Kim??? Może jeszcze outdoorowym???

                      Przypominam, ze zgodnie z ustawą o języku polskim, językiem obowiązującym w Rzeczpospolitej Polskiej jest język polski.

                      Ten cały reklamowo - marketingowy bełkot to pranie mózgów. A właściwie półmózgów.
                      Przykro mi, ale nie znam polskiego odpowiednika tego zawodu. Jak go znasz, to napisz - chętnie się douczę.
                      http://lotnictwo.net.pl/
                      http://www.flightradar24.com/
                      http://www.airshow.sp.mil.pl/

                      Comment

                      • becik
                        Senior
                        • 07-2002
                        • 14999

                        #12
                        Czy aby nie przesadzacie? To, że Żywiec ma swoją markę, znaną nie tylko w Polsce ale i na świecie nie jest niczym wstydliwym, wręcz przeciwnie. Kolejna rzecz, co ma wspólnego sama marka z polityką ekonomiczną browaru? Mimo, że polityki GŻ nie popieram ale chylę czoła, że browar mający renomę 100 lat temu ma ją teraz, nie zaprzepaścił jej jak to sie stało w przypadku wielu innych tylko ją jeszcze umacnia.
                        Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

                        Comment

                        • fteo
                          Senior
                          • 05-2003
                          • 1139

                          #13
                          becik napisał(a)
                          Czy aby nie przesadzacie? To, że Żywiec ma swoją markę, znaną nie tylko w Polsce ale i na świecie nie jest niczym wstydliwym, wręcz przeciwnie. Kolejna rzecz, co ma wspólnego sama marka z polityką ekonomiczną browaru? Mimo, że polityki GŻ nie popieram ale chylę czoła, że browar mający renomę 100 lat temu ma ją teraz, nie zaprzepaścił jej jak to sie stało w przypadku wielu innych tylko ją jeszcze umacnia.
                          niestety umacnia ją kosztem mniejszych browarów produkujących smaczniejsze piwo
                          http://lotnictwo.net.pl/
                          http://www.flightradar24.com/
                          http://www.airshow.sp.mil.pl/

                          Comment

                          • cielak
                            Senior
                            • 03-2004
                            • 2890

                            #14
                            A ja znalazłem to!
                            Attached Files
                            zupka chmielowa dobra i zdrowa!!

                            Comment

                            • YouPeter
                              Senior
                              • 05-2004
                              • 2379

                              #15
                              cielak napisał(a)
                              A ja znalazłem to!
                              Powinno być przepraszamy za Cracovię
                              Bo kto piwa nie pije ten jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa, bezideowcem.

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎