Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Chcę otworzyć ogródek piwny- doświadczeni, pomóżcie

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Rybexxx-Wawa
    Gość
    • 02-2005
    • 13

    Chcę otworzyć ogródek piwny- doświadczeni, pomóżcie

    Witam wszystkich!
    Jestem studentem i bardzo lubię piwo. Ostatnio naszała mnie myśl- genialna, a może i wcale nie (sami oceńcie).Chciałbym otowrzyć ogródek piwny na południu Warszawy. Jednak nie wiem do końca co muszę zrobić i w jakiej kolejności. Nie znam zasad które rządzą tym rynkiem, nie znam adresów hurtowni...co tu dużo mówić WIEM ŻE NIC NIE WIEM Mam tylko marzenie, żeby otworzyć wakacyjny, browarowy biznes. Czy parę tyś zł na początek wysterzczy, żeby otworzyć mały punkt? Wszeslkie rady mile widziane. Za pomoc napewno zaproszę na piwo, mam nadzieję że do siebie
    Dzięki z góry,

    Mateusz vel Rybexxx
  • Andi
    Senior
    • 07-2001
    • 1915

    #2
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Rybexxx-Wawa
    Witam wszystkich!
    Jestem studentem i bardzo lubię piwo. Ostatnio naszała mnie myśl- genialna, a może i wcale nie (sami oceńcie).Chciałbym otowrzyć ogródek piwny na południu Warszawy. Jednak nie wiem do końca co muszę zrobić i w jakiej kolejności. Nie znam zasad które rządzą tym rynkiem, nie znam adresów hurtowni...co tu dużo mówić WIEM ŻE NIC NIE WIEM Mam tylko marzenie, żeby otworzyć wakacyjny, browarowy biznes. Czy parę tyś zł na początek wysterzczy, żeby otworzyć mały punkt? Wszeslkie rady mile widziane. Za pomoc napewno zaproszę na piwo, mam nadzieję że do siebie
    Dzięki z góry,

    Mateusz vel Rybexxx

    Moze i te pare tysiecy jak piszesz wystarczy.
    przede wszystkim trzeba sobie odpowiedziec na pytanie czy chcesz zeczywiscie tylko wakacyjny Biznes otworzyc cz naprawde chcesz wejsc na ten ciezki rynek.
    jerzeli to ma byc tylko wakacyjny przygoda to musisz sie liczyc z wynajmem inaczej to juz trzeba troche zainwestowac.