Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Aplikacja do oceny piw + zintegrowane funkcje - co myślicie?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • dev2
    Junior
    • 09-2016
    • 1

    Aplikacja do oceny piw + zintegrowane funkcje - co myślicie?

    Cześć! Jestem programistą, aktualnie myślę nad rozszerzeniem portfolio i jakimś projektem który mógłbym wrzucić do CV. Na początku byłoby to tylko i wyłącznie dla mnie, ale też wpadłem na pomysł komercyjnego zastosowania w przyszłości. Mianowicie - coś na wzór portalu ratebeer.com, ale bardziej skierowane na polski rynek. Z tego co widzę, w Polsce są fora, ale żadnej ciekawej i spójnej graficznie aplikacji webowej + mobilnej do kompletu nie ma. Początkowa podstawowa funkcjonalność - dowolny użytkownik mógłby wprowadzić dane piwo do systemu i później byłoby dostępne do oceny dla innych. W zamyśle to miałby być bardziej portal społecznościowy skupiony wokół browarów + może docelowo platforma do rozprzestrzeniania piwa online (to już jest ciężki temat). Natomiast w tej branży nie siedzę głęboko i stąd chciałbym zasięgnąć opinii od zainteresowanych - jak byście na taki pomysł patrzyli? To jest wstępny zarys wstępnego zarysu
  • kaczka116
    Senior
    • 10-2015
    • 1350

    #2
    Taka cos w stylu ratebeer z mozliwoscia oceniania piwa jak na forum przez artomat oraz możliwość zgłoszenia piwa jak tutaj na forum czyli jakies odnosniki do tematu. I fajnie jakby czytnik kodow kreskowych byl

    Takie pomysly na szybko

    Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka
    Nie mów hop zanim nie nachmielisz
    Untappd

    Comment

    • e-prezes
      Senior
      • 05-2002
      • 19159

      #3