Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ankieta do badań - praca magisterska

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Kamilm93
    Junior
    • 04-2017
    • 2

    Ankieta do badań - praca magisterska

    Witam,

    Jestem studentem II roku studiów magisterskich kierunku Turystyka i Rekreacja na Uniwersytecie Łódzkim. Piszę pracę na temat aktywności biroturystyki (aktywność na festiwalach piwnych, wycieczki do browarów itp.). Byłbym bardzo wdzięczny za rozwiązanie niniejszej ankiety. Oczywiście wszelkie propozycje poprawek mile widziane. Z góry dzięki za pomoc!

    https://goo.gl/forms/Z8hSnwoNANL5EgWu1
  • Pinio74
    Senior
    • 10-2003
    • 3881

    #2
    Poszło.
    PS.: Dobry motyw na koszulkę dla browarowych betonów:
    Nie jestem członkiem żadnej organizacji.
    Nie sympatyzuję z żadną organizacją.
    Nie znam żadnej organizacji.
    Jestem z Browar.biz i minka z zaciętymi ustami
    BIRRARE HUMANUM EST

    Comment

    • Pancernik
      Senior
      • 09-2005
      • 9733

      #3
      Poszło.
      Nie wiem, czemu zawsze jest "Pan/Pani", a nie odwrotnie? Chyba panie mają pierwszeństwo?
      Poza tym tutaj jedno pytanie się w zasadzie dubluje, do d**y jest też "jedyna słuszna odpowiedź".

      Comment

      • Kamilm93
        Junior
        • 04-2017
        • 2

        #4
        Spotkałem się z różnymi formami w ankietach, w tym "Pan/i". Uznaję więc, że na tej płaszczyźnie jest dowolność. Co do paru pytań, wprowadziłem możliwość więcej niż jednej odpowiedzi.
        Edytowanie tekstu, arkuszy kalkulacyjnych i prezentacji w Internecie
        Last edited by Kamilm93; 15-04-2017, 15:29.

        Comment

        • e-prezes
          Senior
          • 05-2002
          • 19167

          #5
          Jest to czwarta w ciągu pół roku ankieta na ten temat. Tu masz wcześniejszą i jeszcze jedną i jeszcze jedną. Ciekawe jest, że za każdym razem autor chce wyważać otwarte drzwi.