Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

Carlsberg Okocim SA - promocja "Narciarski raj"

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • pama
    Gość
    • 08-2002
    • 205

    Carlsberg Okocim SA - promocja "Narciarski raj"

    Artyku z "MEDIA I MARKETING POLSKA":
    Carlsberg Okocim SA rozpoczął promocję pod hasłem "Narciarski raj"
    _ Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął 8 listopada br. promocję konsumencką "Narciarski raj". Jej zasady widnieją na etykietach, w które zaopatrzono zimowe produkty Carlsberga. "To duża akcja promocyjna przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich konsumentów"- mówi Anna Rogalska, brand manager Karmi i Carlsberg w Carlsberg Okocim SA. Konsumenci mogą wygrać wiele nagród (od narciarskich szalików, przez zegarki, po kurtkę, spodnie i narty Salomon) oraz dwuosobowe wyjazdy na Mistrzostwa Świata St. Moritz 2003, których browar jest sponsorem. Akcja promocyjna polega na zbieraniu punktów (kapsle lub logo z zimowych produktów), które wraz z rozwinięciem zdania zaczynającego się od słowa "PrawdopodobnieÉ" trzeba przesłać do browaru. Zimowe puszki 0,5 l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze, jak i butelki. Akcja "Narciarski raj - Probably the best afer-ski in the world" potrwa do końca lutego 2003 r. Wszystkie działania BTL w Polsce otrzymają silne wsparcie reklamowe w postaci ogólnopolskiej kampanii ATL. Wykorzystane zostaną w niej stacje telewizyjne (TVP1 i 2, TVN, Polsat) i prasa ("Newsweek", "Wprost", "Maxim", "CKM", "Playboy", "Forma", "SKI", "Press"). Przygotowaniem materiałów do kampanii reklamowej zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi & Saatchi Warszawa. Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim SA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Projekt nowych opakowań przygotowało Wilk Studio Kraków._ Browar Carlsberg Okocim SA rozpoczął 8 listopada br. promocję konsumencką "Narciarski raj". Jej zasady widnieją na etykietach, w które zaopatrzono zimowe produkty Carlsberga. "To duża akcja promocyjna przeznaczona dla wszystkich pełnoletnich konsumentów"- mówi Anna Rogalska, brand manager Karmi i Carlsberg w Carlsberg Okocim SA. Konsumenci mogą wygrać wiele nagród (od narciarskich szalików, przez zegarki, po kurtkę, spodnie i narty Salomon) oraz dwuosobowe wyjazdy na Mistrzostwa Świata St. Moritz 2003, których browar jest sponsorem. Akcja promocyjna polega na zbieraniu punktów (kapsle lub logo z zimowych produktów), które wraz z rozwinięciem zdania zaczynającego się od słowa "PrawdopodobnieÉ" trzeba przesłać do browaru. Zimowe puszki 0,5 l mają śnieżną szatę, zmieniono także projekt opakowań. Nową zimową linię mają zarówno opakowania zbiorcze, jak i butelki. Akcja "Narciarski raj - Probably the best afer-ski in the world" potrwa do końca lutego 2003 r. Wszystkie działania BTL w Polsce otrzymają silne wsparcie reklamowe w postaci ogólnopolskiej kampanii ATL. Wykorzystane zostaną w niej stacje telewizyjne (TVP1 i 2, TVN, Polsat) i prasa ("Newsweek", "Wprost", "Maxim", "CKM", "Playboy", "Forma", "SKI", "Press"). Przygotowaniem materiałów do kampanii reklamowej zajęły się agencje DDB Kopenhaga oraz Saatchi & Saatchi Warszawa. Strategię opracował dział marketingu Carlsberg Okocim SA, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Projekt nowych opakowań przygotowało Wilk Studio Kraków.
  • trojkat
    Gość
    • 11-2002
    • 1

    #2
    Ciekawe. Jeżeli masz coś jeszcze na temat aktualnych promocji przeprowadzanych przez któryś browar z wielkiej czwórki, to chętnie się zapoznam.

    Comment

    • Viktor
      Senior
      • 04-2002
      • 617

      #3
      Narciarski Raj

      Ostatnio ukazały się foldery do tej promocji pt:"Wygraj wyjazd do narciarskiego raju w St. Moritz".
      Te informacje są również na stronie ": www.carlsberg.pl

      Comment

      • ZIOMEK2
        Gość
        • 09-2004
        • 2523

        #4
        Narciarski Raj to ja mam w " Czyrnej " jak się nie kłócą i .... jest śnieg !

        Comment

        Przetwarzanie...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎