PDA

Wersja pełna: : Witam! I zapraszam na piwcio!!!


Karolinka
23-02-2002, 23:14
Dzis sie do was przylaczylam!
Zapraszam wiec na :stout:
I do wszystkich sie :D !

Misiekk
23-02-2002, 23:19
Witam, witam, witam i się pytam kiedy stawiasz to piwko :D

Karolinka
23-02-2002, 23:26
Originally posted by Misiekk
Witam, witam, witam i się pytam kiedy stawiasz to piwko :D



O to Twoje piwcio :stout:
A nastepne to Ty stawiasz
:)

Misiekk
23-02-2002, 23:36
Jeśli tak to zapraszam do wirtualnej knajpy Radegasta. Tam można szaleć do woli ze stawianiem. Oczywiście dzięki za porterka. Mniam.

slavoy
24-02-2002, 08:28
WITOM!
w naszych skromnych wirtualnych progach!
To forum jest już chyba skazane na Wrocław;)

Karolinka
24-02-2002, 15:15
No to za Wrocław:stout:

Qbric
24-02-2002, 15:40
.... i za tych co we Wrocławiu studiują i piją piwo :)

Kudłaty
24-02-2002, 16:34
Kogoś mi przypominasz dziewczynko :)
Witam na forum:)

Karolinka
24-02-2002, 19:57
Originally posted by Kudłaty
Kogoś mi przypominasz dziewczynko :)
Witam na forum:)

A kogo to ja Ci przypominam?
To moze po :stout: ?
:)

Karolinka
24-02-2002, 20:05
Originally posted by Qbric
.... i za tych co we Wrocławiu studiują i piją piwo :)

To może jeszcze po jednym:stout:
I odrazu mam :D na twarzy!

Piwofil
24-02-2002, 21:42
We Wrocławiu oślepiają mnie neony Piasta.
Proponuje piwo za wszystkich Wrocławskich piwoszy:stout:
Witam Karolinke i licze na jakieś prawdziwe piwko.

:stout:

Karolinka
24-02-2002, 22:05
To jeszcze raz za Wroclaw:stout:
I za wszystkich krorzy mnie tu tak cieplutko witaja.
To teraz po zimnym:stout:

Kudłaty
24-02-2002, 22:09
Właśnie wróciłem z koncertu IRY, było wypaśnie, jestem po kilku bronkach:D .

Qbric
24-02-2002, 22:12
Jak tak Karolinka bedzie pić z każdym, a każdy z Karolinką, to może to nie wyjść jej na dobre. Trzeba dbać o nasze kobietki i nie nadwyrężać ich. Po co się forsować. Musimy założyć komitet kolejkowy do Karolinki i ustalić tygodniowy limit litrowy dla niej ;) A może sie myle?

Kudłaty
24-02-2002, 22:15
Szkoda , że Karolinka ma widocznie włączony tryb- tylko dla znajomych, bo nie moge z nią porozmawiać na GG:(

Karolinka
24-02-2002, 22:16
Originally posted by Kudłaty
Właśnie wróciłem z koncertu IRY, było wypaśnie, jestem po kilku bronkach:D .

To tylko pozazdroscic koledze! Tych browarkow oczywiscie:D

Karolinka
24-02-2002, 22:23
Originally posted by Qbric
Jak tak Karolinka bedzie pić z każdym, a każdy z Karolinką, to może to nie wyjść jej na dobre. Trzeba dbać o nasze kobietki i nie nadwyrężać ich. Po co się forsować. Musimy założyć komitet kolejkowy do Karolinki i ustalić tygodniowy limit litrowy dla niej ;) A może sie myle?

O mnie sie nie martw, o mnie sie nie martw ja sobie rade dam...

:D
A piwa to ja potrafie sporo wypic, wiec jeszcze jedna kolejka co Ty na to?:stout:
I robmy :impreza: !!!
Ale dzieki za troske, to mile:)

Radegast
24-02-2002, 22:33
Hula la
Serdecznie witwm nową piwoszkę:)

-------------------------
Szkoda, że tak żadko można pisać nową piwoszkę

ART
24-02-2002, 22:35
rzadko! FCJP :D

Qbric
24-02-2002, 23:30
Szkoda, że tak żadko można pisać nową piwoszkę [/B]

Wcale nie, można częsciej pisać nową piwoszkę nową piwoszkę nową piwoszkę nową piwoszkę nową piwoszkę
;)

Napewno bedzie im miło, gdy co chwilę bedziemy się z nimi witać;)

Osobiście uważam, że powinniśmy rozpocząć szeroko zakrojoną akcję marketingową, aby pozyskać nowe piwoszki.

Radegast
25-02-2002, 00:35
Nie poprawny najpierw powinieneś się przywitać;)

Czy może FCJP jest funkcją automatyczną:confused:

ART
25-02-2002, 01:42
niepoprawny! FCJP :D

zgrzyt zgrzyt zgrzyt zgrzyt wyłączanie automatu FCJP

w ramach poprawienia się:
witam witam i piwo pytam ;)

zgrzyt zgrzyt zgrzyt zgrzyt włączanie automatu FCJP

Karolinka
25-02-2002, 06:02
Dzieki wszystkim za te powitania, to mile! Bardzo mile:D
To dla wszystkich nowych znajomych duże:stout:
No i szczery:D
Pozdrawiam!

Karolinka
25-02-2002, 06:09
Originally posted by Radegast [/i]
Hula la
Serdecznie witwm nową piwoszkę:)


A dziekuje, dziekuje:)
No i na :stout: zapraszam!
Za piwoszki:)

Radegast
25-02-2002, 06:29
Coś wczoraj nie miałem głowy dopoprawnej pisowni:(

A Ty ART powinieneś sobie komputer naoliwić:D

ART
25-02-2002, 08:32
o! zapomniałem o "o" :D

Karolinka
25-02-2002, 21:05
Originally posted by Qbric




Osobiście uważam, że powinniśmy rozpocząć szeroko zakrojoną akcję marketingową, aby pozyskać nowe piwoszki.

A co ja wam nie wystarcze:p
Ja tam wole witac nowych piwoszy:D
To za zdrowie nowych piwoszy:stout:

adam16
25-02-2002, 21:08
Karolinka, piwana ksywka. Tychy robiły kiedyś takie piwo.
Witaj więc.

Karolinka
25-02-2002, 21:08
Przy piwciu kto by tam patrzyl na pisownie?
Po trzecim czy czwartym to i tak nie ma znaczenia:D

ART
25-02-2002, 21:11
nic bardziej mylnego, dopiero wtedy z nienacka atakuje i gnębi FCJP :D !

Karolinka
25-02-2002, 21:12
Originally posted by adam16
Karolinka, piwana ksywka. Tychy robiły kiedyś takie piwo.
Witaj więc.
To juz wiem dlaczego mam slabosc do tego napoju:)
Mam po prostu piwo we krwi:D
To moze po "Karolince"?:stout:

Radegast
25-02-2002, 21:13
Święta racja!
Po kilku piwkach takie rzeczy są zbyt przyziemne, aby się nimi przejmować.

adam16
25-02-2002, 21:58
Tyska Karolinka miała do pary Karlika;)

Piwofil
25-02-2002, 22:02
A tak szczerze co znaczy FCJP? :confused:

Ja na szczęście mam orzeczenie o dysleksji więc nawet na maturze moge popełniać błedy:D

Ciekawe gdzie jest najbliższy bar " U Karolinki"?

Karolinka
25-02-2002, 22:05
To juz wiem czego mi brakuje! :D
Piwa oczywiscie:stout: !

Karolinka
25-02-2002, 22:11
Originally posted by Piwofil
A tak szczerze co znaczy FCJP? :confused:

Ja na szczęście mam orzeczenie o dysleksji więc nawet na maturze moge popełniać błedy:D

Ciekawe gdzie jest najbliższy bar " U Karolinki"?

Jak sie dowiedzialam to FCJP to Forum Czystości Języka Polskiego.
Ale po co to komu to nie mam pojecie?!!

To moze ktos zna jakis bar "U Karolinki"? To niech da mi znac!
Z gory za wszystkie informacje dziekuje:) !

ART
25-02-2002, 22:11
Originally posted by Piwofil
A tak szczerze co znaczy FCJP? :confused:


rozwinięcie skrótu jest gdzieś na forum, nie ułatwię Tobie zadania.

Originally posted by Piwofil
Ja na szczęście mam orzeczenie o dysleksji więc nawet na maturze moge popełniać błedy:D


jakie szczęście?! ;) tu rządzi FCJP i żadne orzeczenia (nie zatwierdzone przeze mnie ma się rozumieć) nie mają tutaj mocy. :D

ale wyobraź sobie że gdy już przejdziesz przez to piekło (FCJP), to nawet nie będziesz pamiętał co to znaczy dysleksja...

jerzy
25-02-2002, 22:25
Originally posted by Qbric
Jak tak Karolinka bedzie pić z każdym, a każdy z Karolinką, to może to nie wyjść jej na dobre. Trzeba dbać o nasze kobietki i nie nadwyrężać ich. Po co się forsować. Musimy założyć komitet kolejkowy do Karolinki i ustalić tygodniowy limit litrowy dla niej ;) A może sie myle?

Spoko, Karolinka jest w stanie wypic naprawde sporo. Limit tygodniowy nalezalo by ustalic w hektolitrach! ;-)

slavoy
25-02-2002, 22:25
Karolinka napisal/a
To za zdrowie nowych piwoszy:stout:
A za tych nienowych to już nie wypijesz?:rolleyes: :(

Karolinka
25-02-2002, 22:29
No to za "starych" tzn. doswiadczonych piwoszy:stout: .
Co by sie do mnie :D .

Karolinka
25-02-2002, 22:31
Originally posted by jerzy


Spoko, Karolinka jest w stanie wypic naprawde sporo. Limit tygodniowy nalezalo by ustalic w hektolitrach! ;-)

Ja sie tam zgadzam:D .
No to jeszcze po jednym:stout: .

Misiekk
25-02-2002, 23:38
Karolinka napisal/a


No to jeszcze po jednym:stout: .

Oszczędzaj się troszkie bo zdrowie masz jedno a forumowiczów są setki. :D
No to jeszcze po jednym:stout:

Radegast
26-02-2002, 08:41
Ale się tu towarzycho rozpiło;)
No to :stout: i jeszcze :stout: a na dokładkę:stout:
a co się będziemy szczypać :stout: i dalej :stout: ... :stout:

ART
26-02-2002, 08:49
ukatrupię!:mad:

albeertos
26-02-2002, 08:51
To temat, gdzie jest chyba najwięcej mordek z :stout: :D

Kudłaty
26-02-2002, 09:00
Ale chłopaki się podniecili:D Pewnie Maja z Marusią są teraz wnerwione:D

Radegast
26-02-2002, 09:19
Za ich zrowie:stout:
no i zrowie ARTa:stout:

yemiołka
26-02-2002, 09:40
Kudłaty napisal/a
Pewnie Maja z Marusią są teraz wnerwione:D
taaaaa, trafiłeś w sedno
spać nie możemy, płaczemy po nocach i właśnie się zastanawiam, czy się nie rzucić z 15 piętra....:rolleyes:

zythum
26-02-2002, 09:43
Originally posted by yemiołka

taaaaa, trafiłeś w sedno
spać nie możemy, płaczemy po nocach i właśnie się zastanawiam, czy się nie rzucić z 15 piętra....:rolleyes:

A jednak odpowiedź jest jakąś emocjonalną reakcją:D

yemiołka
26-02-2002, 09:54
zythum napisal/a


A jednak odpowiedź jest jakąś emocjonalną reakcją:D

"emocjonalna" to mało powiedziane.
od dwóch dni jadę na melisanie i wódce z sokiem, tabletkach uspokających, jedną nogę mam teraz na parapecie,
i jak tu, kurka, nie być rozemocjonowanym????:eek: ;)

StaryKocur
26-02-2002, 11:02
Rany boskie !!!!!!!!!
A gdzie masz drugą nogę ??

:stout:

Zatroskany StaryKocur

yemiołka
26-02-2002, 11:21
StaryKocur napisal/a
Rany boskie !!!!!!!!!
A gdzie masz drugą nogę ??

hmmmm
to ja mam drugą nogę?

zaraz sprawdzę..........

Karolinka
26-02-2002, 21:07
Jaka tu mila piwna atmoswerka:)
Dla wszystkich od Karolinki po:stout: !
No i jeszcze na trzecia nozke:D
:stout:

Karolinka
26-02-2002, 21:10
Originally posted by ART
ukatrupię!:mad:

Alez za co?
Mu tu tylko grzecznie sie rozpijamy:D
No to jeszcze po jednym:stout:

Misiekk
26-02-2002, 21:12
Karolinka to ile Ty masz nóżek???:eek:
No to na trzecią :stout:
I całą resztę ...

ART
26-02-2002, 21:17
Karolinko, uczysz się też japońskiego (a może już znasz ten język)?

Karolinka
26-02-2002, 21:29
Originally posted by ART
Karolinko, uczysz się też japońskiego (a może już znasz ten język)?

Kiedys sie uczylam, ale teraz w pamieci pozostalo mi juz tylko pare zwrotow.
Ale wiem jak jest piwo po japoonsku:D
biiru=:stout:
a piwo ciemne=kurobiiru:)
No to moze po biiru?

yemiołka
27-02-2002, 08:32
a więc ohayo!!
:stout:


[hmmm, to też było dawno....
chyba nie przekręcam?
tudzież sayonara! :D]

zythum
27-02-2002, 08:36
a piwo ciemne=kurobiiru:)
No to moze po biiru? [/B][/QUOTE]

Bardzo podoba mi się kurobiiru. Piwo Tylko Ciemne = Piwo Tylko Kurobiiru

StaryKocur
27-02-2002, 09:22
Może raczej "BIIRU INO KURO"

No to po KURO :stout:

StaryKocur

pjenknik
27-02-2002, 10:39
[QUOTE]Originally posted by yemiołka
a więc ohayo!!
:stout:


Clevland, Ohio, hajo... hajo.....;)

StaryKocur
27-02-2002, 10:56
Dwie sprawy:
1. W dalszym ciągu nie jest jasne, gdzie Yemiołka ma drugą nogę.

2. Zdrobnienia Karolinki moga doprowadzić do sytuacji
jak w Dyźmie, gdzie to "Cały gabinecik na bruczek,
Prezesuniu kochany"

INO KURO :stout:

StaryKocur

yemiołka
27-02-2002, 11:26
StaryKocur napisal/a
Dwie sprawy:
1. W dalszym ciągu nie jest jasne, gdzie Yemiołka ma drugą nogę.




ja mam jedną, a Karolinka trzy...
W PRZYRODZIE NIC NIE GINIE!!!!!!!:)

Piwofil
27-02-2002, 21:13
Ale nam się językowo zrobiło na tym Forum.
Niestety nie znam słowa po japońsku to może jakieś zwroty francuskie?
Je suis alle au brasserie, parce-que j'aime la biere blonde. (Dla wszystkich z PTC labiere brune).
:stout:

Karolinka
28-02-2002, 00:38
Originally posted by yemiołka
a więc ohayo!!
:stout:


[hmmm, to też było dawno....
chyba nie przekręcam?
tudzież sayonara! :D]
To na ohayo po biiru:stout:
no i szeroki:D =hohoemi!

Karolinka
28-02-2002, 00:42
Originally posted by zythum

Bardzo podoba mi się kurobiiru. Piwo Tylko Ciemne = Piwo Tylko Kurobiiru [/B]
No to za piwo ciemne po :stout: !

Karolinka
28-02-2002, 00:46
Originally posted by StaryKocur
Może raczej "BIIRU INO KURO"

No to po KURO :stout:

StaryKocur
Mam slabosc do Kotow!
Twoje zdrowie Kotku:)
:stout:

StaryKocur
28-02-2002, 07:57
Dzięki, Dobra Kobieto.
Koty to nad wyraz szlachetna pasja, której i ja uległem,
przez co brałem współudział w wychowaniu kilkudziesięciu
sztuk, a obecnie jestem współwłaścicielem 2 - Tekli i Pitusia.
Ale to zupełnie inna historia.
Karolinko, czekamy na Ciebie w temacie "NASZE PIWNE RYJKI"

A za twoje zdrowie piję dziś wieczorem 2 KURO ( 2 :stout: )

StaryKocur

BAJ
28-02-2002, 10:41
Byłbym niewdzięcznikiem gdybym i ja nie wypił zrowia Twojego Karolinko :stout: :stout:

pjenknik
28-02-2002, 10:54
a'propos KURO był kiedyś napój piwny "Kuracyjusz";)
Chyba z Tych?

slavoy
28-02-2002, 10:55
Nie. Z Tamtych!:D

StaryKocur
28-02-2002, 11:09
U nos na Ślonsku sie godo: "Z Tychów"
A swoją drogą, na dworcu PKP w Katowicach dylemat
czy mówi się "pociąg do Tych", czy "Ppociąg do Tychów"
rozwiązano w ten sposób, że zapowiada się:
"Pociąg do stacji Tychy Miasto"

:stout:

StaryKocur

PS: Irlandzki stout = O'KURO

Karolinka
01-03-2002, 00:35
Originally posted by StaryKocur
Dzięki, Dobra Kobieto.
Koty to nad wyraz szlachetna pasja, której i ja uległem,
przez co brałem współudział w wychowaniu kilkudziesięciu
sztuk, a obecnie jestem współwłaścicielem 2 - Tekli i Pitusia.
Ale to zupełnie inna historia.
Karolinko, czekamy na Ciebie w temacie "NASZE PIWNE RYJKI"

A za twoje zdrowie piję dziś wieczorem 2 KURO ( 2 :stout: )

StaryKocur

Ja wychowuje rowniez dwa kociaczki, Czarna i Diabla:)
To za zdrowie kotow po :stout: !
Pozdrawiam!

Karolinka
01-03-2002, 00:37
Originally posted by BAJ
Byłbym niewdzięcznikiem gdybym i ja nie wypił zrowia Twojego Karolinko :stout: :stout:
To DUZE dzieki, zdrowkio Twoje rowniez!:stout:
No i znowu :impreza: !

Karolinka
01-03-2002, 00:40
!a ja wlasnie piwko wypilam ( i to nie jedno!):D
a mam chetke na nastepne wiec :stout: !
I balujemy do rana:D

Karolinka
01-03-2002, 21:31
A co sie bractwo takie niepijace zrobilo? Co juz nikt nie chce pic z Karolinka:(
To ja sobie na pocieszenie:stout: !

jerzy
02-03-2002, 09:41
Jestes NIENAPOJONA, to znaczy nienasycona piwem. ;)
Zdrowko! :stout:

Kudłaty
02-03-2002, 16:00
Karolinka napisal/a
A co sie bractwo takie niepijace zrobilo? Co juz nikt nie chce pic z Karolinka:(
To ja sobie na pocieszenie:stout: !
Bo to są bezsensowne posty.
Lepiej coś napisz w dziale kolekcjonerstwo albo piwo konkretnie:)

Qbric
02-03-2002, 18:41
No to po :stout:

Ja tu tak tylko aby Kudłatego troszkę podenerwować;) no offense. Swoją drogą ma racje.

Karolinka
05-03-2002, 22:12
!To nie sa bezsensowne posty!!!
Jesli cos dotyczy piwcia to nie jest bezsensu!!!
To za tych wszystkich co twierdza ze to bezsensu to po:stout:
Ja tam ciagle :impreza: !

ART
06-03-2002, 00:44
no to czas aby zacząć się udzielać na PIWO-KONKReTNIE
skoro piwo jest Twoją ambrozją :) :stout: