Ostatnio byłem w Auchan i była promocja Żywca niestety trzeba było kupić 4 konserwowe piwa a za to się dostawało szklankę 0,5. Ładna pani tak zachęcała że się skusiłem. Radośnie zmierzam po odbiór szklanki za kasami i co... Zabrakło szklanek!!! Mówią do mnie niech pan przyjdzie jutro, czyli dzisiaj piątek 20XII 2002r. Jadę przez całe miasto z rachunkiem i co... po promocji ani śladu a po stoisku Żywca nic nie zostało. Zostałem oszukany i na dodatek z puszkami Żywca. I co wy na to? Przestrzegam was kochani uważajcie na Żywca i jego promocję!! Oj gorzki to będzie dla mnie Żywiec
Ogłoszenie
Collapse
Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
- Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
- Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less
Uwaga! Nieuczciwa promocja Żywca.
Collapse
X
-
Sam sobie jesteś winny skoro wierzysz wielkim korporacjom, człowieku otwórz oczy to, że korporacje to złodzieje to naprawdę nie ocena oszołoma tylko PRAWDA.Last edited by zythum; 20-12-2002, 18:14.To inaczej miało być, przyjaciele,
To nie o to walczyliśmy, burząc mur,
Nie ma pracy, nie ma chleba, próżny trud!
Czy naprawdę aż tak wiele chcemy?
Chleba i pracy chcemy! Pracy i chleba!
Rządzący światem samowładnie
Królowie banków, fabryk, hut
Tym mocni są, że każdy kradnie
Bogactwa, które stwarza lud.
-
-
zythum napisał(a)
Sam sobie jesteś winny skoro wierzysz wielkim korporacjom, człowieku otwórz oczy to, że korporacje to złodzieje to naprawdę nie ocena oszołoma tylko PRAWDA.
Zythum - ale stałeś się dziwnie bezpośredni w wyrażaniu antykorporacyjnych opinii. Takiej Telekomunikacji Polskiej to zawsze broniłeś jak lew. Napisz o nich coś brzydkiego w świetle olania ustawowych obowiązków realizacji połączeń międzynarodowych tj. zmian jakie mają wejść od 01.01.2003.
Comment
-
-
Odp: Uwaga! Nieuczciwa promocja Żywca.
Dudlik napisał(a)
Ostatnio byłem w Auchan i była promocja Żywca niestety trzeba było kupić 4 konserwowe piwa a za to się dostawało szklankę 0,5. Ładna pani tak zachęcała że się skusiłem. Radośnie zmierzam po odbiór szklanki za kasami i co... Zabrakło szklanek!!! Mówią do mnie niech pan przyjdzie jutro, czyli dzisiaj piątek 20XII 2002r. Jadę przez całe miasto z rachunkiem i co... po promocji ani śladu a po stoisku Żywca nic nie zostało. Zostałem oszukany i na dodatek z puszkami Żywca. I co wy na to? Przestrzegam was kochani uważajcie na Żywca i jego promocję!! Oj gorzki to będzie dla mnie Żywiec
Ale z tego opisu jednoznacznie wynika , że szwindel leży po stronie
korporacji -> Auchan , a nie Żywca. MArketingowcy z Żywca raczej
nie dopuszczają się oszukiwania piwoszy i birofilów , o czym
świadczy przecież działąlność forumowicza z Piwiarni Żywieckiej
oraz zawsze obfite odpisywanie na prośby birofilów. Ponieważ Auchan
nie dopełnił warunków promocji , puszki należało zwrócić !!!!!
U mnie Auchan (tzn. Zielona Góra) też nie działa zbyt grzecznie wobec piwoszy.piwoppns@wp.pl
Comment
-
-
Masz racje że jest to wina Auchan . Promocje są umawiane na tydzień wcześniej , lecz jak coś podchodzi sobie pan dyrektor ( jakiś niedouczony żabojad ) i mówi wyp... i koniec z umowami . Sam byłem świadkiem takiej sceny ( wyrzucona została promocja Palma ) i miałem kilka takich akcji ze swoimi promocjami .
Teraz mają dobra wymówkę okres świąteczny , dużo ludzi i hostesy przeszkadzają w sprawnym poruszaniu się w ciągach komunikacyjnych .
Tekst autentyczny cytowany z głowy .
Comment
-
-
Szklanka najzwyczjniejsza w świecie. Prosta zwężąjąca się ku górze z logo Żywca i mirką 0,5 i napisem Żywiec. Może już nie chodzi o samą szklankę ale pojechałem celowo do tego marketu następnego dnia a sklep ten nie jest zbyt blisko mojego domu no i się srogo zawiodłem a to nie należy do przyjemnych doświadczeń.Piana jak śmietana smak szesnastoletniej dziewczyny! To jest piwko!
Comment
-
-
Szklanka, butelka - jeden pies
Comment
-
-
Przepraszam! Żadnej Mirki tam nie było chociaż kto wie? Przy szklance była miarka 0,5 A szklanka nie zwężała się ku górze tylko ku dołowi tylko już z tego zdenerwowania piszę głupoty Ponieważ miałem składać motorek dla siostrzeńca pod choinkę a zamiast tego jeździłem po jakiś Auchanach za szklanką, której nie było Jest to szklanka którą można zobaczyć na większości bilbordów.Piana jak śmietana smak szesnastoletniej dziewczyny! To jest piwko!
Comment
-
-
Zgadza się ale nie jest to najprzyjemniejsze kiedy robi się człowieka w balona. Napisałem do Żywca ale nie liczę na odpowiedź bo nigdy nie odpisują. Napisałem im, że to będzie naprawdę gorzki ŻywiecPiana jak śmietana smak szesnastoletniej dziewczyny! To jest piwko!
Comment
-
Comment