Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Cicha vs Burzliwa.

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Adaśko
    Junior
    • 12-2003
    • 19

    Cicha vs Burzliwa.

    Jakie są zalety tzw. "cichej" fermentacji?
    Jest różnica w smaku? Czy przy braku cichej fermentacji bardziej są wyczuwane drożdże?!

    Z góry przepraszam, za banalne pytania..
    Pierwszy piwowar browaru "BARREL STONE BREWERY" przeciwstawia się fiskusowi i już nie płaci haraczu :p!!!
  • blues-beer
    Senior
    • 11-2003
    • 114

    #2
    Sam jestem zielony jak młode piwo (w temacie warzenia) i nie mam aspiracji do udzielania rad, ale jak widzę takie pytania, to nawet mi opadają ręce.

    Comment

    • e-prezes
      Senior
      • 05-2002
      • 19167

      #3
      a to jest jakaś kołysanka?

      Comment

      • Adaśko
        Junior
        • 12-2003
        • 19

        #4
        do blues-beer i e-prezes:

        I własnie dlatego pojawiają się takie pytania skoro nie chce Wam się odpowiadać, a swoją drogą chyba właśnie po to jest dział "Kołyska".
        Jeśli nie macie zamiaru napisać nic konstruktywnego to się nie zmuszajcie
        Pierwszy piwowar browaru "BARREL STONE BREWERY" przeciwstawia się fiskusowi i już nie płaci haraczu :p!!!

        Comment

        • Makaron
          Senior
          • 08-2003
          • 2107

          #5
          Tak naprawde samemu musisz zdecydować. Dla mnie dużej różnicy nie ma, ale jak zastosujesz cichą fermentację to na pewno osad drożdzowy będzie mnieszy. Co ułatwia nalewanie z butelki do kufla. Ale na pierwszy raz to bym proponował bez cichej fermentacji,bo możesz zakazić piwko jakimiś bakteriami,a to może ciebie zniechęcić do kolejnych prób warzenia piwa!
          "If you see a beer, do it a favor, and drink it. Beer was not meant to age." Michael Jackson

          Comment

          • blues-beer
            Senior
            • 11-2003
            • 114

            #6