Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pijemy i piszemy poprawnie!

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • krzysp
    Member
    • 12-2002
    • 44

    Pijemy i piszemy poprawnie!

    Nie jestem polonistą, jestem inżynierem, ale drażni mnie pisownia niektórych wyrazów forsowana przez kolegów po kuflu. Czy nie można pijąc piwo trzymać w drugiej ręce słownik ortograficzny?
  • robox
    = kapslarz =
    • 11-2002
    • 8188

    #2
    Dlaczego tylko umieściłeś ten temat przy ocenach piw ?
    Przecież nadaje się on do działu "Przy piwie" .

    Comment

    • Andi
      Senior
      • 07-2001
      • 1915

      #3
      A ja nie jestem inzynierem ktöry idzie do knajpy albo usiada przy piwku ze slownikiem te czsy minely i mozna bylo tym zaimponowac dawno dawno temu.
      Wiem ze o moja osobe koledze chodzilo ale jezeli by mial troche inteligencji to by widzial ze mieszkam poza granicami Polski i inni ludzie po tylu latach zapominaja calkowicie jezyka Polskiego.
      Uwazam za zbednosc tego tematu na Forum-mozesz napisac swoje uwagi jako FCJP.
      Chcac jednak kogos poprawiac nie nalezy samemu robic bledöw jakie popelniasz w tych kilku Postach zamieszczonych przez Ciebie na przyklad w ostatnim poscie Piowo Konkretnie Schumacher

      "A grdzie się TO kupuje"
      Kolekcja i wymiana kapsli piwnych

      http://www.andreas-kronkorken.de

      Comment

      • pjenknik
        • 08-2001
        • 3388

        #4
        Ja myślę, że należy przenieść tę dyskusję do najbardziej odpowiadającemu temu działu, czyli do kosza.
        Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

        Comment

        • Marusia
          Senior
          • 02-2001
          • 20211

          #5
          pjenknik napisał(a)
          Ja myślę, że należy przenieść tę dyskusję do najbardziej odpowiadającemu temu działu, czyli do kosza.
          hehe, Pjenknisiu, uwielbiam Cię za twój subtelny dowcip