Ogłoszenie

Collapse

Zasady działu Knajpy/puby polskie

Zasady opisywania lokali:

1) Bardzo proszę o opisywanie każdego lokalu w osobnym temacie,
czyli jeden lokal, jeden temat

2) nazwa tematu powinna mieć strukturę:
miasto, adres, nazwa lokalu
Jeżeli zaś miasto zostało wydzielone jako osobny dział:
adres, nazwa lokalu

Z góry dziękuję za stosowanie się do tych prostych zasad. Mam nadzieję, że ułatwi nam to poruszanie się po tym dziale

Ważne: Piwa proszę komentować i oceniać w dziale Piwo konkretnie, a w tym dziale proszę się powstrzymać od oceny piwnego asortymentu, bo jednym dane piwa smakują, a innym nie.
See more
See less

Pikule, Zajazd przy kominku

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • EFES1
    Gość
    • 07-2003
    • 9

    Pikule, Zajazd przy kominku

    tak Janów to super miejsce na zjazd i spotkanie-potwierdzam,gdyż jeżdżę tam od lat.dobra i tania baza noclegowa,lasy,zalew no i wyborne piwo.oprócz piwa w Janowie można zjeść pyszną golonkę,lub żeberko z ognia.namiary:kierunek RZeszów kilka km. za Janowem po lewej stronie w lesie "zajazd przy kominku".nieduży budynek,ogródek i parking.jedzenie świeże,pyszne prosto z rusztu.do picia piwo w butelkach.bardzo często kolejki,rejestracje z całego kraju.bardzo często spotykam kierowców z hungarocamion,pytałem dlaczego?-najlepsza golonka po drodze.czynne do 20,latem dłużej.polecam goloneczkę(albo dwie),a potem na janów do browaru.w poblżu Janowa są stawy rybne,gdzie można zamówić świeżą rybę.warto się tam wybrać.
  • Lacriferno
    Senior
    • 07-2005
    • 783

    #2