Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Browar Nowa Sól

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Salomonst8
    Junior
    • 01-2009
    • 4

    Browar Nowa Sól

    Witam.
    Jestem studentem trzeciego roku Turystyki w PWSZ Sulechów. Piszę prace licencjacką na temat Browaru w Nowej Soli i szukam jakichkolwiek materiałów na ten temat. Pierwszy rozdział mojej pracy będzie poświęcony piwowarskiej tradycji w Czechach, Niemczech oraz w Polsce. Chciałem się zapytać czy ma ktoś może dostęp do takich materiałów (książki, foldery, broszury itp.) lub gdzie mógłbym ewentualnie znaleźć materiały dotyczące właśnie piwnej tradycji w wymienionych krajach i na temat Browaru Nowa Sól ?
    Z góry serdecznie dziękuje za odpowiedź.
    Pozdrawiam.
  • Gopher
    Senior
    • 10-2007
    • 450

    #2
    http://www.browar.biz/forum/showthre...=nowa+s%C3%B3l
    Lengyel, magyar – két jó barát, együtt harcol, s issza borát

    Comment

    • delvish
      Senior
      • 11-2004
      • 3508

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Salomonst8 Wyświetlenie odpowiedzi
      Witam.
      Jestem studentem trzeciego roku Turystyki w PWSZ Sulechów. Piszę prace licencjacką na temat Browaru w Nowej Soli i szukam jakichkolwiek materiałów na ten temat. Pierwszy rozdział mojej pracy będzie poświęcony piwowarskiej tradycji w Czechach, Niemczech oraz w Polsce.
      Kolego, a co ma tradycja piwowarska w Czechach do zamkniętego browaru w Nowej Soli, że o turystyce nie wspomnę?
      Last edited by delvish; 05-01-2009, 11:33.
      "You can't be a real country unless you have a beer and an airline - it helps if you have some kind of a football team, or some nuclear weapons, but at the very least you need a beer."
      (Frank Zappa)