Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pomoc na pracę :)

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Brendol
    Junior
    • 03-2010
    • 4

    Pomoc na pracę :)

    Dzień dobry. Jestem studentem II-go roku historii i w przyszłym roku zamierzam pisać pracę licencjacką. Podsunięto mi pomysł następujący: "Browarnictwo na terenach Dolnego Śląska na przestrzeni dziejów.". Jest on dosć rozległy, więc kolejne prace chciałby pisać okresami: średniowiecze, nowożytność, czasy najnowsze. Ująć chciałbym także kulturowe znaczenie tego niezwykłego trunku. W wziazku z poyższym mam pytanie: czy Państwo mogliby polecić mi jakąś literaturę na ten temat? Byłbym niezwykle wdzięczny i zobowiązany.

    Pewnie zaraz sypną się gromy, ale naprawdę ta pomoc jest mi niezbedna. Przeszukiwałem juz to forum oraz internet i mam część, ale przydałoby się jeszcze wiecej. Wszelkie wskazówki proszę tu lub na gg(7307921) lub emali_ brendol@o2.pl.


    Z góry wszystkim serdecznym dziękuję
  • ART
    mAD'MINd
    • 02-2001
    • 23799

    #2
    Napisz proszę jaką literaturę zgromadziłeś do tej pory.
    - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
    - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

    Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

    Comment

    • Brendol
      Junior
      • 03-2010
      • 4

      #3
      Średniowiecze:


      Nowożytność:
      Piwo we Wrocławiu - od średniowiecza po czasy współczesne. Halina Okólska (red.), Wydawnictwo Muzeum Wrocławskiego.
      Historia piwowarstwa w Brzegu i w okolicach; Andrzej Urbanek; Browar.biz



      Czasy najnowsze:
      Piwowarstwo Lwówka Śląskiego. Eugeniusz Braniewski, Wydawca: Gmina i Miasto Lwówek Śląski 2009.


      OGÓLNE: