Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

BrewDog, Hardcore IPA / American Double IPA

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • leona
    PremiumUżytkownik
    • 07-2009
    • 5853

    BrewDog, Hardcore IPA / American Double IPA

    Alkohol 9,2 % obj.

    Kolor miedzi. Piana beżowa, gęsta i opadająca w tempie picia - mniej piwa, mniej piany ale jest nawet na ostatnim łyku.
    Zapach wybitnie chmielowy, najpierw cytrusowy potem trawiasto-ziołowy. Na kolejnym planie lekki karmel i nieco miodku.
    W smaku zaskakująco pełne a nawet lekko oleiste. Ponownie karmel i toffi, lekka kwaskowość. Goryczka jest mocna, wyraźna (ale wcale nie taka jakiej spodziewałem się po 150 IBU) i krótka. Alkohol jest ale odebrałem go jako posmak sherry.

    Zbyt pełne, zbyt przeładowane, za mało górnofermentacyjnej owocowości. Przez chwilę miałem skojarzenia porterowe. Mocną stroną piwa jest chmiel, reszta mi nie podeszła. Chyba nie jestem amatorem imperial IPA.
    Niemniej Brew Dog powinien być zadowolony bo jego piwa wywołały u mnie skrajne doznania - Punkiem jestem zachwycony, Hardcorem rozczarowany.
  • sibarh
    PremiumUżytkownik
    • 01-2005
    • 10384

    #2
    Foto:
    Attached Files
    2800 nowe piwa opisałem na forum
    Moja "kolekcja" wypitych piw zagranicznych na koniec maja 2023 r. liczy 12 810 piw z 180 krajów
    Kolekcja jest na stronie https://sites.google.com/view/sibarh-galeria/galeria

    Comment

    • Ramiel
      Senior
      • 11-2010
      • 207

      #3
      Mnie jak najbardziej smakowało. Potężnie nachmielone, z mocną słodowością przeplataną owocami. Nawiązując do postu leony, nie nazwałbym tego piwa przeładowanym, to po prostu taki styl. A że Brew Dog lubi ekstrema, to efekt jest jaki jest

      Comment

      • skitof
        Senior
        • 11-2007
        • 2478

        #4