Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Czy można wyeliminować aminokwasy z piwa?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • cherylady
    Junior
    • 03-2012
    • 21

    Czy można wyeliminować aminokwasy z piwa?

    Witam,

    Nie znam się zbytnio na produkcji piwa,dopiero zaczynam zapoznawać sie z tematem...Mam jednak pytanie,może ktoś mógłby na nie odpowiedzieć....czy da się przeprowadzić wszystkie aminokwasy zawarte w piwie w aldehydy krótkołańcuchowe,by nie zaszła kondensacja aldolowa prowadząca do powstania długołańcuchowych aldehydów psujących smak piwa?Czy to wogóle możliwe?zawsze przecież będą w piwie białka,polipeptydy,ale jeśli nie będą degradowały do aminokwasów i jeśli powstałe aminokwasy się wyeliminuje,to można osiagnąć spory sukces.Jak sądzicie czy to możliwe?
  • Feti
    Senior
    • 10-2010
    • 801

    #2
    Genialne trollowanie. Genialne. Respekt.
    Last edited by ART; 31-03-2012, 15:47.

    Comment

    • Krzysztof
      Senior
      • 04-2001
      • 1689

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika olorider Wyświetlenie odpowiedzi
      jestm po 6 harnasiu wiec napisze grzecznie, rozumie że Krzysztof duzo wie i takich zoltodziobow jak ja pozera na sniadanie, ja po prostu "poszerzam horyzonty" absolutnie nie jestem ignorantem, wszystkie zainteresowania traktuje powaznie, nawet mam plany co do uwazenia wlasnego piwa, zamowilem brewkita Browamatora ciemnego, jezeli ktos ma jakas rade co do pierwszej warki to bede wdzieczny za pomoc
      Zapewniam, że na sniadanie zjadam kanapki, które mi smakują. Nie wiem jak smakuje "żóltodziób" (l. poj od zoltodziobow to chyba żóltodziób). Zatem nie bedę ryzykował niestrawnosci....

      Tak na poważnie Zdrowie Państwa Bierhallowym PIWEM.
      Jesteś zainteresowany browarem restauracyjnym napisz do mnie. Znam to od podszewki.
      www.twojmalybrowar.pl

      Comment

      • cherylady
        Junior
        • 03-2012
        • 21

        #4