Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

2015.10.20: Kraków, Lubicz 17J, Browar Lubicz - Jak nawarzyć sobie PR-u

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • ART
    mAD'MINd
    • 02-2001
    • 23792

    2015.10.20: Kraków, Lubicz 17J, Browar Lubicz - Jak nawarzyć sobie PR-u

    “Jak nawarzyć sobie PR-u”, czyli Komu Komunikacja o promocji rynku browarniczego
    20 października w Krakowie odbędzie się dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach projektu Komu Komunikacja. W miesiącu, w którym w najlepsze trwa Oktoberfest, a puby i restauracje zapełniają się ludźmi w coraz dłuższe i chłodniejsze wieczory, prelegenci i uczestnicy spotkania przyjrzą się rynkowi browarniczemu i porozmawiają o tym, czy w ogóle trzeba promować uwielbiany przez wielu złocisty trunek.

    Spotkanie rozpocznie Łukasz Klimasiński, prezes Browaru Lubicz, który przedstawi działania komunikacyjne związane z ponownym otwarciem tego miejsca. O aktywnościach podejmowanych przez lokalnych producentów piwa, ich sposobach na promocję i rozszerzanie zasięgu opowie Tomasz Rogaczewski, współwłaściciel Pracowni Piwa. Michał Tarasiewicz, organizator Krakowskiego Festiwalu Piwa, odpowie na pytanie, co przyciąga ludzi na festiwale i czy samo piwo wystarczy do wzbudzenia zainteresowania odbiorców. Natomiast Michał Zębik, autor prowadzonego od ponad 3 lat cyklu felietonów piwnych na łamach “Lounge Magazyn”, przedstawi przegląd działań marketingowych podejmowanych przez różne browary na całym świecie.
    - Październik to miesiąc wyjątkowy - studenci wracają na uczelnie, wraz ze zmianą czasu na zimowy wydłużają się wieczory, co sprawia, że lokalne puby wypełniają się po brzegi. Do tego w Monachium obchodzony jest Oktoberfest, wielkie święto piwa. Można odnieść wrażenie, że piwo piją niemal wszyscy. Nic zatem dziwnego, że zaczęliśmy zastanawiać się nad tym, czy piwo i browary w ogóle potrzebują promocji. Na to pytanie odpowiemy podczas najbliższego spotkania - tłumaczy Łukasz Majewski, współorganizator akcji Komu Komunikacja.

    - Polacy piją coraz więcej piwa, a pod względem ilości wypitego złotego trunku zajmują coraz wyższe miejsca w światowych rankingach. Nastała moda na browary lokalne i rzemieślnicze, które zaczęły pojawiać się jak grzyby po deszczu i proponują smakoszom przeróżne nowe smaki. Festiwale piwa przyciągają tysiące uczestników. Jak wyróżnić się wśród coraz mocniejszej konkurencji? Czy wystarczy po prostu być i produkować dobre piwo, czy jednak konieczne są szersze działania promocyjne? Takie pytania zadamy naszym październikowym prelegentom - mówi Magdalena Grochala, współorganizatorka akcji.

    Dwudzieste, bezpłatne spotkanie w ramach akcji Komu Komunikacja odbędzie się 20 października w Browarze Lubicz w Krakowie przy ulicy Lubicz 17J. Szczegółowe informacje dotyczące prelegentów, godziny spotkania i rejestracji będzie można znaleźć w najbliższych dniach na stronie www.komukomunikacja.pl.

    Patronami medialnymi spotkania są Marketing przy kawie oraz Interia.pl. Partnerami spotkania są: Wyższa Szkoła Europejska im. ks. Józefa Tischnera, Get Smarter - wiedza, której nie wyguglasz oraz Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.

    Komu Komunikacja to projekt przygotowany z myślą o praktykach PR, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę, podzielić się doświadczeniami, podyskutować z ludźmi z branży i posłuchać ekspertów. Comiesięczne, bezpłatne spotkania dotyczą różnej tematyki i organizowane są w różnych miejscach Krakowa.

    Kontakt dla mediów:

    kontakt@komukomunikacja.pl

    Łukasz Majewski, 604 628 074
    Magdalena Grochala, 509 754 055
    Otrzymałem od organizatora, może komuś będzie po drodze.
    - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
    - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

    Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).
Przetwarzanie...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎