Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Piwo z jęczmienia browarnego

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • spinka55
    Junior
    • 07-2015
    • 2

    Piwo z jęczmienia browarnego

    Witam Wszystkich. Z uwagi na fakt iż jestem początkująca na tym forum a pozostali to specjaliści zwracam się do wszystkich z pytaniem: czy bardzo w smaku oraz innych właściwościach można rozróżnić piwo gdzie przewaga jest słodu jęczmiennego od piwa ktore przygotowano z niewielkiej ilości słodu za to z przewagą jęczmienia browarnego z dodatkiem enzymów. Jak rozróżnić takie piwa? Pozdrawiam
  • e-prezes
    Senior
    • 05-2002
    • 19166

    #2
    Gdyby odejście od tradycyjnej sztuki piwowarskiej dawało takie same efekty jak zabawa enzymami to nikt by już w taki sposób jak dawniej nie robił piwa...

    Comment

    • fidoangel
      Senior
      • 07-2005
      • 3489

      #3
      Kilka lat temu, na branżowym spotkaniu, prezentowano dane statystyczne z degustacji piwa warzonego 100% z surowców niesłodowanych. Zrobili je, z tego co pamiętam Duńczycy. Nikt nie potrafił odróżnić piwa "normalnego" od tego wynalazku. Wielu bardziej smakowało to 100% niesłodowe

      Samego piwa nie próbowałem, tylko wykładu wysłuchałem.

      Wydaje mi się, że nie jesteśmy w stanie takich rzeczy jak skład surowcowy wyłapć z gotowego piwa.
      "nie zostanę onanistką bo jestem anarchistką" :)

      Widziałem u Dori i Kopyra i też tak myślę: Browar to nie apteka :))

      Poszukujesz wiedzy na temat browarnictwa amatorskiego?
      Przeczytaj >>>>FAQ<<<<
      Sprawdź >>>Przewodnik<<<

      Comment

      • zgroza
        Senior
        • 03-2008
        • 3597

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika fidoangel Wyświetlenie odpowiedzi