Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Browar rzemieślniczy - jaki polecacie?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kasia1987
    Junior
    • 10-2015
    • 5

    Browar rzemieślniczy - jaki polecacie?

    Cześć wszystkim! Jestem początkująca na forum i nie mam też dużego doświadczenia, jeśli chodzi o znajomość piw Za niedługo są urodziny mojego brata, który od jakiegoś czasu fascynuje się piwami z regionalnych browarów rzemieślniczych, co jakiś czas stara się degustować jakiś egzemplarz. W związku ze zbliżającymi się urodzinami chciałam mu kupić jakieś dobre piwko z polskiego browaru rzemieślniczego - może za wyjątkiem Małopolski i Śląska, bo z tego regionu próbował chyba już wszystkich Możecie mi coś polecić? Z góry dzięki za pomoc.
  • becik
    Senior
    • 07-2002
    • 14999

    #2
    Browar Pałacyk Łąkomin, wszystko co do tej pory od nich piłem było rewelacyjne, górna półka
    Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

    Comment

    • kasia1987
      Junior
      • 10-2015
      • 5

      #3
      Dzięki!

      Ooo, super, dzięki wielkie! A można dostać to piwo w jakichś sklepach czy sprzedają je tylko lokalnie u siebie?

      Comment

      • WojciechT
        Senior
        • 09-2012
        • 2546

        #4
        Możesz też zajrzeć do działu "piwo - konkretnie" i tam zobaczyć, które piwa mają wysokie oceny

        Comment

        • kasia1987
          Junior
          • 10-2015
          • 5

          #5


          Dziękuję za pomoc!

          Comment

          • domaluj
            Senior
            • 04-2012
            • 303

            #6