Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pierwsze amatorskie domowe

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • jacobfcb
    Junior
    • 12-2016
    • 2

    Pierwsze amatorskie domowe

    Witam
    W wigilię zostałem obdarowany przez moją miłościwie panującą zestawem dla początkujących do warzenia piwa. Chciałem się podpytać czy będę potrzebował czegoś jeszcze do zrobienia tego.
    Jestem kompletnie zielony NIESTETY JESZCZE w tym zakresie, natomiast pracuję nad tym
    W chwili obecnej posiadam extract brewkit coopersa i brewkit yeast - jak podejrzewam sa to drożdże w jakichś kapsułkach. Po dwie jak czytałem należy wrzucić do butelki przed fermentacją.
    Czy zaopatrzyć się w coś jeszcze? Podkreślam, że będzie to moje pierwsze piwo i chciałbym na tą chwile liznąć teorii aby się wdrożyć. Na instrukcji widnieje również informacja odnośnie wsypania cukru przed pierwsza fermentacją. Chciałbym podpytać na co szczególnie zwrócić uwagę i jak to zrobić aby tego pierwszego browaru nie spaścić

    Byłbym bardzo wdzięczny za wskazówki.

    Pozdrawiam serdecznie
  • dyczkin
    Serce w kolorze blaugrana
    • 05-2011
    • 3657

    #2
    Czytać, czytać, czytać.
    Volenti Non Fit Iniuria // Białe jest białe, czarne jest czarne, a czerwone jest wredne!

    Moje warzenie // Piwny Wojownik

    Po co wolność // Żyję w kraju // Żydowskie roszczenia // Jaka róża taki cierń

    Etykiety z wypitych piw osobiście: 2605 z 41 krajów. Zagranica: 785 // Polska: 1820

    Comment

    • jacobfcb
      Junior
      • 12-2016
      • 2

      #3
      No własnie problem z tym, że nie znam tego żargonu browarowego jeszcze. Do mnie trzeba po chłopsku. Jak na razie jestem jeszcze prostą konstrukcją w tej gałęzi gospodarki

      Comment

      • anteks
        maruda
        • 08-2003
        • 10737

        #4
        Może jeszcze tu