Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Magisterka o piwach i moje pytania do Was :)

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • IzabelaPaweloszek
    Junior
    • 10-2016
    • 3

    Magisterka o piwach i moje pytania do Was :)

    Witam, jestem studentką Turystyki i Rekreacji i temat swojej pracy magisterskiej skierowałam ku piwom Szukam więc pomocy wśród Was, nie wiem tylko czy napisałam w odpowiednim dziale - jeśli tak to proszę, przekierujcie mnie do odpowiedniego Temat pracy brzmi "Stan i perspektywy rozwoju biroturystyki w Lublinie".

    Potrzebuję Waszej opinii, porady i zdania na kilka następujących pytań, z którymi nie do końca potrafię uporać się sama. Nieważne, czy jesteś specjalistą w tej dziedzinie, czy nie - tak czy siak napisz co myślisz, będzie to dla mnie nieopisaną pomocą

    Chcę sprecyzować kilka definicji odnośnie rodzajów browarów jakie są wyróżniane, ale w literaturze znajduję albo szczątkowe informacje, albo niekiedy ze sobą sprzeczne. Czy możecie zatem napisać jak rozumiecie i jak byście zdefiniowali pojęcie:

    1- browar regionalny
    2- browar koncernowy
    3- browar kraftowy
    4- minibrowar czyli browar restauracyjny
    5- browar rzemieślniczy
    6- browar kontraktowy

    Interesuje mnie czy są jakieś granice np. w liczbie hektolitrów produkowanych na miesiąc bądź też rok, które wyznaczają co jest jakim browarem. Tak samo jak liczba zatrudnianych osób, profil piw na jakich się skupiają, czy są nowofalowe, jakich składników używają i sprzętu, jak duży jest dany browar i jak daleko sięga sprzedaż. I wszystkie inne wyznaczniki określające konkretny rodzaj browaru.

    Może znacie jakieś książki/artykuły/prace naukowe/blogi/strony internetowe, gdzie ktoś już określił taki podział?


    Dodatkowo szukam informacji wszelkich na temat początków, historii i cech odnośnie PIWNEJ REWOLUCJI i oddzielnie CHMIELAKÓW KRASNOSTAWSKICH