Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Historia browarnictwa w Polsce

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • RasKuba
    Gość
    • 01-2004
    • 10

    Historia browarnictwa w Polsce

    Szanowni Forumowicze!
    Mam ogromną prośbę. Jestem studentem 4 - go roku UMCS w Lublinie na Wydzile Ekonomiczym. Właśnie zaczynam pisać pisać pracę magisterską na temat: "Historia gorzelnictwa i browarnictwa w Polsce". Nie dysponuję materiałami które byłyby pomocne w pisaniu pracy na ten temat. Jeśli ktoś byłby tak miły i pomógł mi w tej sprawie byłbym bardzo wdzięczny.
    Serdecznie pozdrawiam.
  • fteo
    Senior
    • 05-2003
    • 1139

    #2
    Pierwsze co powinieneś zrobić, to przeglądnięcie stron konkretnych browarów. Od tego ja bym zaczęła.
    http://lotnictwo.net.pl/
    http://www.flightradar24.com/
    http://www.airshow.sp.mil.pl/

    Comment

    • RasKuba
      Gość
      • 01-2004
      • 10

      #3
      Owszem masz rację i tak właśnie robiłem. Jednak browary nie odpowiadają na moje maile a na ich stronach o histori są dosłownie dwa, góra trzy zdania.
      Dzięki za odpowiedź, pozdrawiam.

      Comment

      • Piecia
        Senior
        • 02-2002
        • 3307

        #4
        Myślę, że dobrze trafiłeś - ta strona jest niewątpliwie skarbnicą wiedzy o piwie i browarnictwie (także o historii tegoż) - proponuję wgłębić się w lekturę - napewno wiele informacji okaże się przydatnych
        Koniec i bomba,
        Kto nie pije ten trąba !!!
        __________________________
        piję bo lubię!

        Comment

        • zythum
          Kot Makawity
          • 08-2001
          • 8305

          #5
          Przejrzyj Dział - Historia to a)
          , po b)przejrzyj Dział - Kolekcjonerstwo, tam jest temat o książkach - będziesz miał tytuły literatury
          po c) no ja poszedłbym po bibliotekach i poszperał tam, a także po antykwariatach.
          To byłby taki początek