Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Tłumacznie warzenia piwa.

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • wolfmoor
    Junior
    • 04-2005
    • 2

    Tłumacznie warzenia piwa.

    Jestem amatorem piwa. Czystym smakoszem, dotychczas nie interesujacym sie tym co sporzywa.. Ale chcialbym jakos, w domowych warunkach przejsc od czystej konsumpcji do produkcji. Prosiłbym, by kto kolwiek dał mi internetowa lekcje warzenia piwa. Sadze iz bylby to dobry temat, albowiem po takiej lekcji, prostej w przkekazie, bez wachowego nazewnictwa, czysto co i jak, moglby zajac sie podstawami warzenia piwa. Nie chodzi mi tu o zaawansowane mikstury, lecz by dac komus pierwsza lekcje by dalej mogl swoj warsztat rozwiajc samodzielnie. Mam jedynie doswiadczenie z winem Ale to raczej nie przyda sie do niczego w tworzeniu piwa. Czy zechcial by mi ktos udzielic lekcji?? Prosze!! Nauczcie mnie warzyc piwo!!
  • ART
    mAD'MINd
    • 02-2001
    • 23792

    #2
    podoba mi się to "wachowe"

    jest to dział w którym możesz powymieniac się doświadczeniami i pomysłami związanymi z "domowym" warzeniem piwa. Poddziały: Surowce | Sprzęt | Twoje warzenie | Kołyska | Targowisko | Sklep dla Piwowarów


    jak wszystko przeczytasz i będziesz miał konkretne pytania - pisz.
    - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
    - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

    Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

    Comment

    • Shlangbaum
      Senior
      • 03-2005
      • 5828

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika wolfmoor
      Czy zechcial by mi ktos udzielic lekcji?? Prosze!! Nauczcie mnie warzyc piwo!!