Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Haust, Red Haust

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • ART
    mAD'MINd
    • 02-2001
    • 23790

    Haust, Red Haust

    Piwo gotowe do oceny
    - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
    - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

    Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).
  • Pułkownik_Zuber
    Gość
    • 10-2005
    • 9

    #2
    Ocena z ARTomatu

    Kolor: Nie mam doświadczenia w piwach tego typu. No mi się kolor wydał piękny, syrop klonowy? [5]
    Piana: Dość biedna, na początku wysoka i gęsta ale bardzo szybko (przed połową - a prędko piłem) się ulotniła... [3.5]
    Zapach: Zapach bardzo przyjemny, głęboki i intensywny, lekko słodowy, lekkie nuty chmielu i coś jeszcze przyjemnego, czego nie udało mi się rozgryźć - ale pozytywnie. [4.5]
    Smak: Pełny, mocny, głęboka goryczka. Nie przepadam za piwami z głęboką goryczką, ale piło się je bardzo przyjemnie. [4]
    Wysycenie: Ocena pozytywna, wszystkie piwa z Hausta mają dobre nasycenie, delikatne - nie przesadzone i co najważniejsze - trwałe. [4]
    Opakowanie: Tak jak inne, szklanica ale bez logo za to z ładnym waflem. [4.5]
    Uwagi: 5,5 za 0,3l. Najdłużej zapamiętam jego piękny kolor, rzadko spotykany odcień miodowej czerwieni.

    Moja ocena: [4.2]

    Comment

    • Piotras
      Senior
      • 08-2003
      • 307

      #3
      Ocena z ARTomatu

      Kolor: Żywiczny, głeboko bursztynowy wchodzący w winiowy odcień [4.5]
      Piana: U mnie cienko ale to wina transportu w Pet-cie [4]
      Zapach: Delikatnie owocowy, lekka nuta ziołowa(chmielu aromatycznego niewiele) [4.5]