Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Płock Minibrowar, Porter

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Pinio74
    Senior
    • 10-2003
    • 3881

    Płock Minibrowar, Porter

    Coś ART nie spieszy się z dodaniem nowego piwa z Minibrowaru w Płocku, więc się trochę wychylę:
    Porter, alk: ?, 17 blg.
    Dość niecodzienne piwo na lato zostało wybrane przez piwowara w Minibrowarze w Płocku. Nie mam doświadczenia z porterami górnofermentacyjnymi oraz piwami w stylu imperial russian stout, więc nie będe pisał czy porter ten trzyma się w ramach, czy też nie. Jedno jest pewne: tuż po nalaniu do kufla mocna, chmielowa gorycz i smak palonego słodu sprawiają, że język drętwieje na dobrą chwilę. Dopiero z upływem czasu i stopniowym ocieplaniem się piwa, nieśmiało pojawiają się inne smaki, trochę czekoladowe, trochę wiśniowe. Piwo staje sie najlepsze około 40 minut od nalania.
    Barwa wręcz czarna, niskie nagazowanie i dość dobra piana (jak na piwa z tego browaru) dopełniają całokształtu.
    Podobno jest kilka warek i każda na innych drożdżach, ciekawe jakie będą inne.
    W sumie bardzo ciekawe doświadczenie.
    BIRRARE HUMANUM EST
  • Pinio74
    Senior
    • 10-2003
    • 3881

    #2
    Z tego co się dowiedziałem zaw. alk. 6,5% obj.
    Last edited by Pinio74; 06-07-2009, 12:51.
    BIRRARE HUMANUM EST

    Comment

    • becik
      Senior
      • 07-2002
      • 14999

      #3
      Czy ten porter ma wejść na stałe czy jest to tylko sezonowa warka?
      Gdybyśmy nie mieli Warszawy w Generalnym Gubernatorstwie, to nie mielibyśmy 4/5 trudności, z którymi musimy walczyć. Warszawa jest i pozostanie ogniskiem zamętu, punktem, z którego rozprzestrzenia się niepokój w tym kraju - Hans Frank 14.12.1943 http://zamkidwory.forumoteka.pl

      Comment

      • ART
        mAD'MINd
        • 02-2001
        • 23782

        #4
        sezonowych - kilka warek
        - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!