Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

fermentator bez rurki fermentacyjnej

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kwarta81
    Member
    • 03-2011
    • 36

    fermentator bez rurki fermentacyjnej

    Mam kilka pytań, które pojawiły się po rozmowie ze znajomym, który warzy piwo.
    Jestem nowicjuszem, dlatego poszukuje wiedzy a książki takowej nie dają.
    Dlaczego w sklepie http://www.browar.biz/sklep.php?ids=4&kat=1333 oferowane pojemniki są bez rurki fermentacyjnej? Czy można warzyć piwo w zamkniętym pojemniku bez rurki fermentacyjnej oferowanym za pośrednictwem browar.biz ??? Zastanawiam się, jeżeli wytwarzane gazy nie będą miały ujścia jakie daje rurka fermentacyjna to wydaje się że może rozsadzić takie ciśnienie pojemnik - jeśli się mylę proszę o korektę ! A podczas fermentacji pojemnika chyba nie powinno się otwierać??? Mam wrażenie, że wszelkie instrukcje są po to aby piwa nie uwarzyć. Czy ktoś może mnie uświadomić, dlaczego pojemniki za pośrednictwem browar.biz nie mają rurki a w każdej instrukcji jakie czytałem wspomina się o fermentatorze z rurką??? Jak warzyć piwo w fermentatorze bez rurki???
  • ART
    mAD'MINd
    • 02-2001
    • 23794

    #2
    Przeczytaj >>>>FAQ<<<<
    Sprawdź >>>Przewodnik<<<
    - Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!
    - Moje: zbieranie - Opole & warzenie - Browar Domowy Świński Ryjek ****
    - Uwarz swoje piwo domowe z naszym Centrum Piwowarstwa

    Sprawy dotyczące postów/wpisów/wątków/tematów zgłaszaj proszę narzędziem "Zgłoś [moderatorowi]" (Ikonka flagi przy danym wpisie).

    Comment

    • ART
      mAD'MINd
      • 02-2001
      • 23794

      #3