Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kocour Varnsdorf, Studentské Výčepní

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • grew
    Senior
    • 05-2009
    • 766

    Kocour Varnsdorf, Studentské Výčepní

    Lekkie, jasne piwo dla miłośników 10-tek

    Choć nie jestem już studentem dobrych parę lat, zakupiłem to piwko, ażeby poczuć się znół jak student Smak wspaniały, chmielowy, w zasadzie nie czuć alkoholu (wg etykiety 3,5%). Kolor wspaniały, morelowy - jasny bursztyn. Piana zniknęła bardzo szybko, ale w niczym to nie przeszkadza. Oczywiście niepasteryzowany i niefiltrowany.

    Szczerze polecam. A według etykiety piwo to "poleca pięciu z czterech studentów" I się nie mylą!

    Zakupione w Varnsdorfie, w restauracji Noprosu. Cena za PET 1L - 30Kč - najtańszy Kocour w lodówce - cena studencka
    Attached Files
  • porek388
    Senior
    • 11-2008
    • 213

    #2
    Dobre leciutkie piwo. Dość mocno chmielone i dobrze nagazowane. Kolor bursztynowy. Piana znika szybko. Doskonałe na lato. Butelka PET 1l - etykieta nowoczesna jak to u Kocoura
    Świeże smakuje wyśmienicie - trzeba jednak koniecznie trzymać w lodówce bo ma tendencje do kwaśnienia dużo przed terminem ważności (ale nie tak mocno jak np Gościszewo)

    Moja ocena 4,3 (1-6). Zakupione w Noprosu za 30 koron.

    Comment

    • grew
      Senior
      • 05-2009
      • 766

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika porek388 Wyświetlenie odpowiedzi
      (..)
      Świeże smakuje wyśmienicie - trzeba jednak koniecznie trzymać w lodówce bo ma tendencje do kwaśnienia dużo przed terminem ważności (..)
      Nie ma się co dziwić - to jest piwo niepasteryzowane! I jak wszystkie Kocoury bezwzględnie należy trzymać go w lodówce - wówczas będziemy mogli cieszyć się ich wspaniałym smakiem
      Pod koniec teminu ważności zaczyna się robić "gęsto" w butelce, ale smak nadal pozostaje wspaniały.

      Comment

      • porek388
        Senior
        • 11-2008