Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kinnegar, Black Bucket Black Rye IPA

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Cooper
    Senior
    • 11-2002
    • 6055

    Kinnegar, Black Bucket Black Rye IPA

    Nie wiem czy traktować je jak IPA z dodatkiem czarnego ryżu czy po prostu jako czarną IPA z dodatkiem ryżu ale raczej to pierwsze. Zresztą nie znam się na kulinariach i nawet nie jestem pewien czy w ogóle istnieje coś takiego jak czarny ryż ale pewnie tak.
    Mniejsza o dywagacje. Czarne IPA już miałem okazję próbować więc to nie będzie debiutanckie.

    PIANA: baaaardzo mocny punkt. Niejeden stout albo nawet i ich większość może pozazdrościć. Gruba, puszysta praktycznie kremowa w kolorze jasnego brązu, ecru. Opada bardzo powoli , oblepia szkło i dosyć dobrze pływa po powierzchni.

    NAGAZOWANIE: bąble CO2 nie dają się zaobserować wzrokowo z widocznego na zdjęciu powodu. Pijąc jednak wydaje się że jest spore a przynajmniej znaczące. Taka piana nie mogła powstać z pompki od materaca.

    KOLOR: patrząc zarówno pod sztuczne jak i naturalne źródło światła wydaje się być nieprzeniknioną czernią. Czasami widać trochę czerwonawych refleksów.

    SMAK: solidnie nachmielona IPA. Do tego jakiś lekki jakby ziołowy posmak ale może to być ów tajemniczy czarny ryż. Tu nie będe wyrokował. Wydaje się być bardzo pełne i bogate w smaku. Alkohol krzepki bo 6 i pół procenta. Solidne piwo.

    OPAKOWANIE: eta w typie pozostałych z tego browaru z serii limitówek Kinnegar Special. Tym razem w pomarańczowej tonacji. Kapsel golas.
    Attached Files
    Piętnastego czerwca roku dwa tysiące czwartego zbóje z bandy Heńka zamkły "Królewskiego" !!!
    1944 - brunatni niszczą Browar Haberbuscha. W 60. rocznicę zieloni niszczą Browar Warszawski.

    Zbiór etykiet z Tanzanii, zbiór polskich bloczków kelnerskich sprzed 1945 roku i et z motywem borsuka na Facebooku
  • e-prezes
    Senior
    • 05-2002
    • 19167

    #2