Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Chiny i świat (w kontekście piwnym). Szukam materiałów do pracy dyplomowej

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • DamianChen
    Junior
    • 12-2015
    • 1

    Chiny i świat (w kontekście piwnym). Szukam materiałów do pracy dyplomowej

    Cześć.

    Jestem młodym i zielonym pasjonatem piwka. Studiuję w Chinach sinologię (chinolistyka) o profilu ekonomicznym. Za parę dni zaczynamy pisać pracę licencjacką. Zgłoszony temat zawiera w sobie zagadnienia takie jak: Historia browarnictwa, współczesność i przyszłość w USA, Europie ( Anglia, Niemcy i Polska) oraz Azja (Chiny i Japonia). Kultura, drogi rozwoju, różnice. Oczywiście Chiny będą w centrum uwagi. Browarnictwo w Chinach z mojego punktu widzenia jest niezwykle interesujące. Chiny są największym producentem piwa na świecie a zarazem największą pustynią kraftu. Możliwe, że Państwo nie wiedzą iż obecność browaru w tym kraju jest zasługą Polaków.

    Zgłaszam się do was z prośbą o pomoc, sugestie i ocenę materiałów, które według was mógłbym wykorzystać. Na pewno znacie interesujące publikacje, filmy czy książki w których mógłbym znaleźć przydatne informacje. Byłbym dozgonnie wdzięczny.

    Wstępnie wybrane materiały:

    1. The Beer Bible.
    Autor: Jeff Alworth

    2. Craft Beer Revolution: The Insider's Guide to B.C. Breweries
    Autor: Joe Wiebe

    3. A Guide to Everything You Need to Know about Beer Including the History, Brewing, Ingredients, Varieties, Serving, and International Consumption
    Autor: Dakota Stevens

    4. Beer: The Ultimate World Tour
    Autor: Bill Yenne

    5. The New World Guide to Beer
    Autor: Michael Jackson

    6. Eyewitness Companions: Beer
    Autor: Michael Jackson

    Kupiłem już na allegro kilka pozycji, które kolega mi do Chin później podrzuci. Nie były szczególnie drogie, a może coś ciekawego w nich znajdę. Są to:

    7. Domowe piwo.
    Wydawnictwo: Firma Księgarska Olesiejuk