Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Kapsle - Wasze początki

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • hubert
    Member
    • 06-2001
    • 93

    Kapsle - Wasze początki

    Proponuje w tym miejscu wpisywać swoje doświadczenia w zdobywaniu kapsli, historie budowania kolekcji, sposoby zdobywania kapsli itp. Jestem przekonany, że wielu początkujących kapslarzy (ja takze) dużo się dzięki temu dowie.
  • Kudłaty
    Senior
    • 09-2001
    • 1972

    #2
    Ja też jestem początkujący , najpierw piłem dużo piw i nie wywalałem kapsli, potem stwierdziłem , że są fajne i zacząłem je zbierać. Najpierw na masówke(mam ich kilka tysięcy) a potem na okazy .
    POwiedziałem znajomym żeby mi zostawiali kapsle, najpierw zapominali ale później przynosili mi je.
    Najważniejsza częśc mojej kolekcji to piwa , które wypiłem, reszta to te, które dostałem z browarów, od znajomych i z wymiany.

    Comment

    • albeertos
      Senior
      • 10-2001
      • 2313

      #3
      Początki to głównie własny przerób . Czasy liceumto było głównie 10,5 i uzbierało się tych ponad 100 sztuk (różnych).
      Później wszystkich gnębiłem że mają mi kapsle przywozić no i troche się ich dozbierało. Ostatnio korespondencja z browarami i niektóre przysyłają, jednak twierdzę że z kapslarzami jest najgorzej bo nikt blach nie chce przesyłać
      Teraz mam zamiar pojeździc na giełdy i się trochę w tym temacie zorientować jak to jest.
      (_)>
      Nigdy się nie poddawaj!!!
      Browar "Pyrlandia" Poznań - albeertos & kiler
      Lech jest tam gdzie jego wiara
      Wspieraj swój Browar! Stań się Premium - Użytkownikiem!

      Comment

      • Piwofil
        Senior
        • 01-2002
        • 907

        #4