Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaki wybrać rower.

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kishar
    Senior
    • 10-2003
    • 1691

    Jaki wybrać rower.

    Jako, że rower z którego dotychczas korzystam prawie już nie nadaje się do jazdy zastanawiam się nad zakupem nowego.
    Ma to być rower górski w przedziale cenowym gdzieś pomiędzy 1000-1400 zł (czym bliżej 1000 zł to lepiej), rower ten będzie przeznaczony głównie do jazdy po asfalcie, ścieżkach rowerowy oraz niezbyt ciężkim terenie, bez żadnych ekstremalnych wyczynów.
    Przejrzałem trochę forów rowerowych ale, ze jestem laikiem w tych sprawach to mam mętlik
    Na przykład w sklepie polecono mi taki rower :

    a z tego co wyczytałem polecane są takie :

    Emocje podczas jazdy na rowerze to nasza główna inspiracja do działania . Rozumiemy i dzielimy je z naszymi klientami, ludźmi pełnymi pasji do kolarstwa . Od projektantów, przez produkcję, po mechaników - wszyscy jesteśmy zaangażowani w tworzenie rowerów KROSS

    Emocje podczas jazdy na rowerze to nasza główna inspiracja do działania . Rozumiemy i dzielimy je z naszymi klientami, ludźmi pełnymi pasji do kolarstwa . Od projektantów, przez produkcję, po mechaników - wszyscy jesteśmy zaangażowani w tworzenie rowerów KROSS


    No i mam obawy co do zakupów przez allegro głownie związanych z tym jak rower taki doprowadzić do używalności po jego przesłaniu no i z jego serwisem.

    Jak macie jakieś propozycje sugestie to proszę o pomoc i z góry dziękuje.
  • mark33
    Idę po piwo do piwnicy.
    • 04-2005
    • 3283

    #2
    Z tego co piszesz to kup najlżejszy , mocno się zastanów czy aby na pewno musi to być rower górski ( jo ci to godom co żech śmoigoł po Szyndzielni, Klimczoku, Skrzycznym i wielu innych górach) a turystycznie też parę tysięcy ukręciłem.
    Last edited by mark33; 29-06-2009, 16:02.

    Comment

    • darko
      Senior
      • 06-2003
      • 2078

      #3