Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Początkujący

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • melion
    Junior
    • 12-2009
    • 6

    Początkujący

    Witam

    Jestem początkujący w temacie warzenia piwa. Dostałem na Święta zestaw i gotowca. Zrobiłem dokładnie jak było opisane. Mam fermentator z kranikiem a w nim od ośmiu dni brzęczek, który wprawdzie bardzo rzadko , ale jeszcze pracuje. Czy już ściągać do butelek ? Czy kranikiem, czy wężykiem? Jeszcze jedno, jak przed chwilą przestawiałem pojemnik to po naciśnięciu pokrywy, przez rurkę wydobyło się dużo gazu
    Proszę o pomoc
  • jacer
    Senior
    • 03-2006
    • 9875

    #2
    A po co wkładałeś tam ten brzęczek? Czy chodzi o brzęczyk?
    Milicki Browar Rynkowy
    Grupa STYRIAN

    (1+sqrt5)/2
    "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
    "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
    No Hops, no Glory :)

    Comment

    • melion
      Junior
      • 12-2009
      • 6

      #3
      Jasne, że o brzęczyk, ano taki ze mnie jeszcze browarnik

      Comment

      • melion
        Junior
        • 12-2009
        • 6

        #4
        Raczej brzeczka

        Comment

        • Seta
          Piję piwo
          • 10-2002
          • 6964

          #5
          Możesz butelkować. Pamiętaj dodać cukier do butelek (bez niego nie będzie gazu).
          Użyj raczej kranika.
          Wszystkim zainteresowanych zapraszam do Gabinetu Medycyny Estetycznej w Warszawie. Ręczę za jakość usług. Info PW.

          Comment

          • melion
            Junior
            • 12-2009
            • 6

            #6
            Dziękuję.