Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Problemy ze skrzynką browar.biz

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • celt_birofil
    † 2017 Piwosz w Raju
    • 09-2001
    • 4469

    Problemy ze skrzynką browar.biz

    Od pewnego czasu mam problem z odbieraniem poczty a browarnego adresu. Po otwarciu okazuje sie, że w skrzynce odbiorczej jest pusto. Z kolei kiedy sprawdzam za pośrednictwem portalu tlen.pl - poczta dochodzi. Macie podobny problem?
    Nie było Ciebie tyle lat! Myślałem, że nie wrócisz już (Krystyna Prońko - koniec cytatu)
  • jerzy
    piwoholik
    • 10-2001
    • 4705

    #2
    A może odbierając pocztę z browaru poprzez serwer tlena przy okazji kasujesz ją na browarze?
    browerzysta, abstynent i nałogowy piwoholik c[]

    Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham piwo :]

    Comment

    • celt_birofil
      † 2017 Piwosz w Raju
      • 09-2001
      • 4469

      #3
      A jest taka mozliwość? Nie znam się na tym
      Nie było Ciebie tyle lat! Myślałem, że nie wrócisz już (Krystyna Prońko - koniec cytatu)

      Comment

      • jerzy
        piwoholik
        • 10-2001
        • 4705

        #4
        Rozumiem że ustawiłeś na serwerze o2.pl pocztę na browar.biz jako "konto zewnętrzne"?
        W niektórych serwerach można ustawić opcję czy się chce kasować oryginał, czy też nie. Na tlenie tego nie widzę - to chyba znaczy, że jeśli z korzystasz z tej opcji zciągania poczty z innego serwera, to po zciągnięciu serwer tlana kasuje ją z serwera browaru.
        browerzysta, abstynent i nałogowy piwoholik c[]

        Światem rządzi miłość. Ja na przykład kocham piwo :]

        Comment

        • celt_birofil
          † 2017 Piwosz w Raju
          • 09-2001
          • 4469

          #5
          Dzięki! Lenistwo chyba ze mnie wyszło - nie chciało mi się zaglądać na dwa adresy, poprzestawałem na o2
          Nie było Ciebie tyle lat! Myślałem, że nie wrócisz już (Krystyna Prońko - koniec cytatu)