Jak uzyskać mączny posmak?

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Tomasz_FK
    Sierżant Pijalniowy Zaprawiacz
    • 2003.10
    • 221

Jak uzyskać mączny posmak?

Ponieważ słoń mi nadepnął na kubki a maszyneria kojarzeniowa działa u mnie słabo, to nie wiem czy mnie ktoś zrozumie.
    Bardzo smakują mi piwa, w których smaku można wyczuć coś na kształt suchej, mącznej treściwości. Dość intensywnie można było to wyczuć w Palmie. Nie jestem pewien czy to nie jest to, co Piwowar2 określił w temacie "Jaki smak sobie cenimy" jako "chlebowe nutki".

No a ponieważ w przyszłym tygodniu nastawiam kolejną warkę, chciałbym spróbować pożenić taki smak z miodowym smakiem. Tylko nie wiem jak go uzyskać.
    Tomasz
    "Sleeping makes me hungry. And eating makes me sleepy. Life is good." Garfield, 11 lipca 1991 r.

Related Topics

Collapse

• DraveS
    Jak uzyskać opinię o Piwie
    DraveS
    Hej jestem w sumie początkujący, za mną 7 warek. Taka mnie naszła rozkmina, bo obejrzałem nowe 1000IBU Kopyra w którym mówi, że ciężko jest w domu uwarzyć lepsze piwo niż w sklepach (bo są teraz takie dobre). Właśnie degustuję swoją najnowszą warkę (a miałem chwilę przerwy i piłem...
    2020-06-25, 18:46
  • Grbuy
    Piwo z ekstraktów słodowych. Podstawy
    Grbuy
    Witam! Trochę zacząłem od nie tej strony i nie ogarniam kilku spraw na które nie potrafię znaleźć odpowiedzi poprzez wyszukiwarkę. Mam za sobą można tak powiedzieć drugie piwo w tym roku jak i w swoim życiu. Pierwsze to było po prostu nastawienie Brewkitu (Stout) na fermentację w okolicach...
    2023-11-30, 20:57
  • darekd
    SanFrutos, Lager
    darekd
    Kraftowy browar z miasta Segovia z regionu Kastylia i León (mniej więcej pomiędzy Madrytem a Valladolid).
    Działają od 2013 r.

Obok nazwy Lager jest dopisane również "German Pils"
    Piwo bezglutenowe
    4,6% alk.
    Chmiel - Hallertau Mittelfrüh
    ...
    2025-09-11, 23:08
  • darekd
    Moon Lark, Goat
    darekd