Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zestaw startowy, warto?

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • byskryscie
    Junior
    • 01-2018
    • 3

    Zestaw startowy, warto?

    Witam,

    mam nadzieję że nie było pytania o ten zestaw, przejrzałem parę tematów i nic nie znalazłem, jesli się myle to proszę mnie naprowadzić. Jestem początkujący i wiele mam do nauczenia dlatego też prośba do Was bo mam dylemat czy zestaw jest warty swojej ceny, czy posiada niezbedne rzeczy i niczego w nim nie brakuje. https://esencjesmaku.pl/pl/p/Zestaw-...war-domowy/681
    Zaznaczę tylko, że zalezy mi aby to bylo zakupione na allegro, a ten zestaw jest akurat tam dostepny. No i ma 2 fermentory co ponoć wiąze sie z duza wygoda

    Pozdrawiam
    Konrad
    Last edited by byskryscie; 02-01-2018, 15:20.
  • anteks
    maruda
    • 08-2003
    • 10737

    #2
    Zestawy startowe Sprzęt / różne Zestaw startowy - ZacierMistrz Pro Idealny zestaw dla początkującego piwowara. Zawiera wszystkie niezbędne akcesoria pozwalające rozpocząć przygodę z domowym piwowarstwem od razu od zacierania. Posiada bardziej udoskonalone elementy w stosunku do swojej eko

    Tu masz z surowcami na pierwszą warkę
    Mniej książków więcej piwa

    Comment

    • byskryscie
      Junior
      • 01-2018
      • 3

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika anteks Wyświetlenie odpowiedzi
      https://www.browar.biz/centrumpiwowa...ciermistrz_pro
      Tu masz z surowcami na pierwszą warkę
      Wiem, wiem, o tych zestawach slyszalem, miedzy innymi przez nie trafilem tutaj
      Ale w pierwszej kolejnosci chcialem sie skupic na zestawach dostepnych na allegro. Dzieki za odpowiedz i pozdrawiam

      Comment

      • anteks
        maruda
        • 08-2003
        • 10737

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika byskryscie Wyświetlenie odpowiedzi
        Wiem, wiem, o tych zestawach slyszalem, miedzy innymi przez nie trafilem tutaj