Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

2012.03.21-23 - Warszawa, Targi EUROGASTRO 2012

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • e-prezes
    Senior
    • 05-2002
    • 19168

    2012.03.21-23 - Warszawa, Targi EUROGASTRO 2012

    Lokalizacja:
    Centrum Targowo-Kongresowe MT Polska
    ul. Marsa 56c, Warszawa; mapa.
    Godziny otwarcia:
    21 i 22 marca 2012 (środa i czwartek): 10.00-18.00
    23 marca 2012 (piątek): 10.00-17.00

    Z wystawców:
    • Browar Konstancin, sektor A box 73
    • Salm Brewery Plants, sektor A box 16
    • Kaspar Schulz, sektor B box 1


    Wstęp na Targi EuroGastro jest odpłatny, a wszystkich zwiedzających obowiązuje rejestracja na miejscu lub on-line (rejestracja on-line aktywna będzie do 19 marca 2012, do godz. 15.00). Osoby, które nie zdążą zarejestrować się on-line, mogą rejestrować się na miejscu, podczas trwania targów.
    Ceny: 60 zł za każdy dzień targów i 120 zł - trzydniowy karnet; po rejestracji: 30 zł za każdy dzień targów i 60 zł - trzydniowy karnet.
    Last edited by e-prezes; 01-03-2012, 22:21. Powód: aktualizacja
  • biermann
    Senior
    • 09-2001
    • 2552

    #2
    Z tego co się orientuję też będzie stanowisko Kaspar Schulza chyba sektor D box 1
    "Zawsze pamietaj o przewidywalności głupoty"
    Hare piwo, hare piwo, piwo, piwo, hare, hare
    Hare sex, hare sex, sex, sex hare, hare
    Hare muza, hare muza, muza, muza, hare, hare
    Hare siec, hare siec, piwo, sex, muza, hare.

    Comment

    • e-prezes
      Senior
      • 05-2002
      • 19168

      #3
      Ooo to nie znalazłem na liście. A wybieram się, więc dzięki za informację.

      Comment

      • e-prezes
        Senior
        • 05-2002
        • 19168

        #4
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika biermann Wyświetlenie odpowiedzi
        Z tego co się orientuję też będzie stanowisko Kaspar Schulza chyba sektor D box 1
        B 1, tak po prawdzie.

        Comment

        • e-prezes
          Senior
          • 05-2002
          • 19168

          #5
          Stoiska wystawców takich jak Kaspar Schulz i SALM prezentowały się bardzo okazale - lśniącą miedzią i rozmiarami przyciągały uwagę tych, którym piwa nie były obce. Trudno było ich nie zauważyć!
          Choć oficjalnie nie lały się piwa to na targach można było skosztować: Tyskie, Namysłów, Konstancin i austriacki Johanesbrau. Ale o tym później.

          Na stoisku Kaspara była prezentacja także opakowań szklanych z zamknięciem patentowym i kącik z produktami Weyermanna. Czyli wszystko co potrzeba w minibrowarze.
          Z racji, że głównie (piwnie) przebywałem na stoisku SALM to mogę określić, że ilość kontrahentów (przyszłych kontrahentów) przerosła moje najśmielsze projekcje. Jest spore zainteresowanie minibrowarami, a kontrahenci bardzo często mówią w języku rosyjskim. Po rozmowie z p. Andrzejem Duszą utwierdziłem się w przekonaniu, że wschód to ogromny potencjał. Z polskich realizacji SALMa najbliższym będzie Chorzów, choć to nie jedyna realizacja w ciągu najbliższego roku. Dla gości stoiska lano pyszne piwo jasne i marzen z austriackiego macierzystego browarku dostawcy sprzętu.

          Krążąc po targach można było natknąć się tu i ówdzie na piwne akcenty. Dostawcy czy producenci sprzętu gastronomicznego prezentowali schładzarki, rollbary oraz osprzęt. Na stoisku jednego z nich przekonałem się, że kolumny do piwa to nie zamknięty temat i wciąż można coś wymyślić nowego. To tu można było skosztować lanego Namysłowa.
          Stoisko Konstancina współdzielone z inną firmą spoza branży zapraszało szerokim wyborem piw butelkowych i jednym lanym. Mimo baneru, standu i opisu trudno było do nich dotrzeć.
          Po trzech dniach targów większość wystawców dyplomatycznie odpowiadała, że rozmowy przebiegały owocnie. Choć sami dodawali, że niezależnie od wyników dalszych rozmów z kontrahentami warto być na targach. Warszawski EuroGastro czy poznańska Polagra to dla większości stały element kalendarza. A konfrontując listę przyszłych realizacji z wątku Pendragona z rozmowami z minionych targów odnoszę wrażenie, że kryzysu nie ma i branża piwna (szczególnie minibrowary) ma się dobrze. Wszyscy narzekali na biurokrację, ale podobno ma się to zmienić po 2016 roku.

          Comment

          • jacer
            Senior
            • 03-2006
            • 9875

            #6
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes Wyświetlenie odpowiedzi
            ale podobno ma się to zmienić po 2016 roku.
            hehe, no no, a kto wtedy będzie rządzić?

            Uwielbiam takie pitolenie.
            Last edited by jacer; 24-03-2012, 00:27.
            Milicki Browar Rynkowy
            Grupa STYRIAN

            (1+sqrt5)/2
            "Nie ma (...) piwa, które smakowałoby wszystkim. Każdy browarnik, który próbuje takie przygotować, skazany jest na klęskę" - Michael Jackson
            "Dobrzy ludzie piją dobre piwa" - Hunter S. Thompson
            No Hops, no Glory :)

            Comment

            • e-prezes
              Senior
              • 05-2002
              • 19168

              #7
              Podobno zmienia się dyrektywa unijna - tak słyszałem. Właśnie to będę weryfikować. Ekipa jak się zmieni to też może być inaczej - nic nowego.

              Comment

              • giudice
                Gość
                • 07-2005
                • 231

                #8
                Uzupełniając, jeden z wystawców prezentował białoruską Krynicę i jakiś cydr, którego nazwy nie pamiętam.
                Konstancina faktycznie można było nie zauważyć.

                Comment

                • e-prezes
                  Senior
                  • 05-2002
                  • 19168

                  #9
                  Ooo, widzisz zapomniałem tam podejść.

                  Comment

                  • sienioo
                    Senior
                    • 12-2008
                    • 177

                    #10
                    Czy moglibyście wymienić (oczywiście jak pamiętacie:P) pozostałe firmy, które stricte pokazały urządzenia/sprzęt do wyszynku piwa np. IBC Polska. Z góry dzięki

                    Comment

                    • e-prezes
                      Senior
                      • 05-2002
                      • 19168

                      #11
                      IBC Polska F&F S.A. pamiętam, bo tam wypatrzyłem kolumnę birmańskiego piwa i była jeszcze jedna, gdzie polewali Tyskie, ale panie nie chciały się sfotografować a teraz nazwy nie pamiętam.

                      [edit]

                      Wydaje mi się, że to niemiecki Rilling, bo tak mi się logo skojarzyło.
                      Last edited by e-prezes; 25-03-2012, 08:01.

                      Comment

                      • leona
                        PremiumUżytkownik
                        • 07-2009
                        • 5853

                        #12
                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika e-prezes Wyświetlenie odpowiedzi
                        ... A konfrontując listę przyszłych realizacji z wątku Pendragona z rozmowami z minionych targów odnoszę wrażenie, że kryzysu nie ma i branża piwna (szczególnie minibrowary) ma się dobrze. ...
                        Jest to i dobra, i jednocześnie zła wiadomość. Dobra - wiadomo. Zła - póki na rynku nie będziemy mieli setki minibrowarów, w tym w największych miastach po 4-5, póty za to piwo będziemy płacili po 10 zł.

                        Comment

                        • e-prezes
                          Senior
                          • 05-2002
                          • 19168

                          #13
                          Jak na razie piwa z minibrowarów restauracyjnych są wysoko pozycjonowane cenowo bądź specjalnie zakłada się krótkie terminy zwrotu inwestycji.

                          Comment

                          • darko
                            Senior
                            • 06-2003
                            • 2078

                            #14
                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika leona Wyświetlenie odpowiedzi
                            Jest to i dobra, i jednocześnie zła wiadomość. Dobra - wiadomo. Zła - póki na rynku nie będziemy mieli setki minibrowarów, w tym w największych miastach po 4-5, póty za to piwo będziemy płacili po 10 zł.
                            Jakby piwo w browarze rest. kosztowało 5 złotych to nie byłoby ich nawet tyle, ile jest teraz.

                            Comment

                            • chinet
                              Senior
                              • 04-2006
                              • 486

                              #15
                              Wiele czasu nie miałem na zwiedzanie, mimo tego, że byłem już od wtorku. Do stoiska Konstancina miałem z 10 metrów, więc często zaglądałem. Z nalewaka szło Dawne i Mazowieckie. W środę było kiepsko bo prawie pół dnia nie mieli na stoisku prądu więc piwo nie było schłodzone.

                              Kolega gdzieś trafił na stoisku i mi przyniósł kufelek i podstawkę Brauerei Gaststätte SALM BRÄU.

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎