Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

2005.09.10 - Bielkówko, II Koźlaki Bielkowskie

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Krzysiu
    Krzysiu
    • 02-2001
    • 14936

    #16
    A np. ostatni weekend sierpnia? I tak jest przeładowanie imprezami, ale wrzesień to już całkiem porażka

    - pierwszy weekend sierpnia: festiwal piwa w Jeseniku
    - drugi weekend sierpnia: giełda Hradec Kralowe
    - trzeci weekend sierpnia: giełda Ciechanów
    - czwarty weekend sieprnia: Koźlaki
    - pierwszye weekend września: Grodziskie Piwobranie
    - drugi weekend wrzesnia: Zlot Browar.biz
    - trzeci weekend wrzesnia: Krasnystawskie Chmielaki
    - czwarty weekend września: giełda w Lublinie
    - piąty weekend września: giełda w Pradze,
    - szósty weekend września ...

    To się nie da. A kiedy czas na zwykłe picie ???

    Comment

    • Simon
      † 1964-2008 Piwosz w Raju
      • 02-2001
      • 993

      #17
      nie dam rady - ostatni weekend sierpnia ogródki są jeszcze wypełnione, a na Koźlaki potrzebujemy namioty, parasole ( min. 50 ) i meble. Stąd termin wrześniowy.
      Simon

      Comment

      • Małażonka
        Senior
        • 03-2003
        • 4602

        #18
        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Simon
        Termin imprezy związany jest z zakończeniem sezonu ( podsumowanie ) i dostępnością sprzętu, w lipcu czy sierpniu cały sprzęt jest użytkowany w ogródkach.
        To może lepiej zrobić Wielkie Rozpoczęcie Sezonu, np. w czerwcu ?

        Comment

        • Twilight_Alehouse
          Chmielowisko.pl
          • 06-2004
          • 6310

          #19
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Małażonka
          To może lepiej zrobić Wielkie Rozpoczęcie Sezonu, np. w czerwcu ?
          Uważam to za dobry pomysł. Ludzie poznawaliby Amber w czerwcu i wiedzieliby potem, do jakich ogródków zagladać przez lato

          Comment

          • fteo
            Senior
            • 05-2003
            • 1139

            #20
            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Twilight_Alehouse
            Uważam to za dobry pomysł. Ludzie poznawaliby Amber w czerwcu i wiedzieliby potem, do jakich ogródków zagladać przez lato
            Z marketingowego punktu widzenia ten pomysł wydaje się najlepszy z dotychczasowych propozycji.
            Jakby nie patrzyć, ludzie już w czerwcu nad morze wyjeżdżają.
            http://lotnictwo.net.pl/
            http://www.flightradar24.com/
            http://www.airshow.sp.mil.pl/

            Comment

            Przetwarzanie...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎