Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

Tyskie. Zamieńmy szklanki na lepsze!

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • ZIOMEK2
    Gość
    • 09-2004
    • 2523

    #16
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika jasiu_piwosz
    Jak wypić 4 lub 6 szt Tyskiego?

    NAJLEPIEJ 46SZT TYSKIEGO !

    Comment

    • dzidek1960
      Senior
      • 01-2003
      • 1548

      #17
      Ja szklankę miałem już przed czreroma miesiącami. Wówczas otrzymywali ją hurtownicy i inne osoby współpracujące z KP. Wydawało mi się, że będzie to rarytas a teraz okazuje się, że będzie tego ponad 350 000 bo do tych z promocji trzeba jeszcze doliczyć te rozdane wtedy.
      "Ma jednak kraj polski napój warzony
      z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
      piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
      do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
      mieszkańców, lecz i cudzoziemców
      wybornym smakiem"
      Jan Długosz, Historie Piwne
      Moja strona www w początkowym okresie budowy

      Comment

      • Mafar
        Senior
        • 04-2003
        • 1262

        #18
        Jest różnica między szklankami . Medale są odwrócone.
        Polakom gratulujemy Brackiego

        Gdy rozum śpi budzą się demony

        Comment

        • Wiktoria
          Senior
          • 07-2003
          • 796

          #19
          Czy ktoś się orientuje, ile jest kontr? Również sześć?

          Comment

          • remfire
            Senior
            • 03-2004
            • 1334

            #20
            Po raz kolejny KP mnie strasznie zdenerwowało swoja promocją. Zdobyłem trochę kapselków z kodami i wysłałem SMSa z 6 kodami. Okazało się że 2 kody są nieprawidłowe ( być może źle odczytałem, bo są nie za bardzo wyraźne). Dosłałem więc kolejne 2 kody i otrzymałem jakieś bzdurne pytanie typu audiotele. Odpowiedziałem na nie, ponieważ sądziłem, że to ma cos wspólnego ze szklanką. Po chwili dostałem SMSa, że nie wygrałem szklanki, a czy wygrałem medal zostane powiadomiony jutro ( czyli dzisiaj). Nie otrzymałem żadnej wiadomości do tej chwili, kody przepadły i dalej nie mam szklanki. Okazało sie że pula szklanek jest podzielona i codziennie szklanki otrzymuje pierwsze 4 tys osób. Niestety takiej informacji nie było na kontrach , puszkach i plakatach reklamowych.
            GRATULUJĘ POMYSŁODAWCOM TEJ PROMOCJI - ŚWIETNIE WAM IDZIE NABIJANIE LUDZI W BUTELKĘ. Nie pierwsza to jednak promocja KP polegająca na takim mataczeniu.

            Promocja odniosła jednak taki skutek, że postanowiłem wogóle nie zbierać szkła związanego z Tyskim - przynajmniej dopóki nie zmienią sposobu przeprowadzania promocji.
            A że można robić to normalnie, niech świadczy fakt że kupiłem dzisiaj 4 Piasty i dostałem szklaneczke od ręki - bez zbierania kapsli, SMS-ów , dodatkowych kosztów, nerwów itp

            Comment

            • Petrus
              Senior
              • 10-2002
              • 381

              #21
              Mnie też.O 5 rano wysłałem smsa,dostałem odpowiedz wygrałeś szklankę +pytanie,w kolejnym dopiero zapytanie o adres.A dziś gdy wysłałem po południu tylko pytanie.Wniosek prosty kompania podaje nie prawdziwe informacje na kontrach i zarabia na smsach

              Comment

              • dzidek1960
                Senior
                • 01-2003
                • 1548

                #22
                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mafar
                Jest różnica między szklankami . Medale są odwrócone.
                Różnica jest też inna. Jak zauważyłem w kolekcjonerstwie na tych jest napis "złoty medai i grand prix monachium 2005" którego nie było dla hurtowników.
                "Ma jednak kraj polski napój warzony
                z pszenicy, chmielu i wody, po polsku
                piwem zwany; a gdy nic nadeń lepszego
                do pokrzepienia ciała, jest nie tylko rozkoszą
                mieszkańców, lecz i cudzoziemców
                wybornym smakiem"
                Jan Długosz, Historie Piwne
                Moja strona www w początkowym okresie budowy

                Comment

                • mwa
                  Senior
                  • 01-2003
                  • 5071

                  #23
                  Tak więc są dwie szkalnki z medalem. Jedna jest z medalem-była dostępna na tyskich biesiadach. Teras jest druga-nie wiem czy medal jest odwrócony, ale na przodzie szklanki są widoczne jakieś napisy-w poprzedniej brak.
                  Co do sms'ów to dziennie jest rozdawane ponad 4 tyś szklanek, jeśli limit dzienny się wyczerpał słane jest tylko ptanie-czytać regulamin.

                  A na allegro ktoś sprzedaje złoty medal za 2500 zł-pewnie już więcej wygrał.
                  Ilość nagród można sprawdzić na stronie www.tyskie.pl, no ale wygrał tylko jeden.
                  Last edited by mwa; 16-10-2006, 07:44.
                  Pozdrawiam Cię !!!!

                  Comment

                  • remfire
                    Senior
                    • 03-2004
                    • 1334

                    #24
                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika mwa
                    Co do sms'ów to dziennie jest rozdawane ponad 4 tyś szklanek, jeśli limit dzienny się wyczerpał słane jest tylko ptanie-czytać regulamin.
                    Teraz to ja też już wiem o tym . Jednak na materiałach reklamowych ( patrz posty Petrusa z kontrami) jest napisane nieco inaczej - po wysłaniu 6 kodów zostaniesz poproszony o adres - nie ma mowy o dziennym limicie szklanek , o pytaniach przy wysłaniu 6 kodów na szklanke itp. Nie jest prawdą też, że pytanie jest wysyłane tylko po wyczerpaniu limitu szklanek - patrz kolejny post Petrusa.
                    W ten sposób chyba nie tylko chce się zwiekszyć sprzedaż Tyskiego , ale przy okazji zarobić na SMS-ach. Ciekawe podejście do tematu "promocja".

                    Comment

                    • mwa
                      Senior
                      • 01-2003
                      • 5071

                      #25
                      Przecież że chcą zarobić, bo to przecież firma robi. Jeśli raz wyślesz dane to nie musisz wysyłać więcej-choć sms Ci to karze zrobić.
                      Pozdrawiam Cię !!!!

                      Comment

                      • remfire
                        Senior
                        • 03-2004
                        • 1334

                        #26
                        Zarabiać powinni na zwiększeniu sprzedaży piwa , a nie na SMS-ach. Taki jest chyba cel każdej promocji.
                        Podobna sytuacja jest teraz z opłatami w bankach, za wypłatę własnych pieniędzy z konta. Pobierano je zgodnie z umowami, regulaminami banków itp. Znalazła się jednak klientka, która się z tym nie zgadzała i sąd przyznał jej rację. Efekt taki że banki będą zmieniały owe regulaminy , umowy itp.
                        Wg mojego odczucia tu jest podobnie. Wszystko jest zgodne z regulaminem promocji , tylko czy ten regulamin jest zgodny z innymi przepisami ? Wątpię aby komukolwiek ( od strony prawnej) chciało się zajmować taką błahą sprawą , niemniej pozostaje wrażenie, że moralnie jest to nieuczciwe , bo obiecuje się coś za darmo , a wyciąga pieniądze w pokrętny sposób. Zastanawiam się tylko czy takie "promocje" nie przynoszą czasami odwrotych skutków od tych zamierzonych . To jednak już nie mój problem ......

                        Comment

                        • mwa
                          Senior
                          • 01-2003
                          • 5071

                          #27
                          No właśnie, dlatego tłumacze że to firma marketingowa zarabia, a nie browar. Tak samo agencja PKO BP to nie PKO BP, dlatego zarabiają na prowizjach.
                          Pozdrawiam Cię !!!!

                          Comment

                          • remfire
                            Senior
                            • 03-2004
                            • 1334

                            #28
                            A kto ustala prowizje dla agencji PKO BP ? Czy nie PKO BP w ramach umowy z agencją ?
                            A kto zleca i podpisuje umowę z firmą marketingową na przeprowadzenie promocji ? Czy nie właściciel marki która ma byc "promowana" ?

                            Nie ma chyba jednak potrzeby tego roztrząsać , bo każdy ma swoje odczucia i sam wyciągnie wnioski z "promocji".

                            Comment

                            • ZIOMEK2
                              Gość
                              • 09-2004
                              • 2523

                              #29
                              no i co wysyłacie te SMS-y, i naprawdę każdy zestaw wygrywa, za niewielką cenę ?
                              Last edited by ZIOMEK2; 17-10-2006, 06:41.

                              Comment

                              • zibiolot
                                Senior
                                • 12-2003
                                • 195

                                #30
                                Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika ZIOMEK2
                                no i co wysyłacie te SMS-y, i naprawdę każdy zestaw wygrywa, za niewielką cenę ?
                                Tak, wysłałem 6 kodów. Wpisałem je moim zdaniem bezbłędnie (czytałem posty o kłopotach) i d.... , drugi kod nieprawidłowy. No to dosłałem dwa jeszcze, tak na wszelki wypadek. No i zonk bo trzeba było wysłać powtórnie kod drugi, który był nieprawidłowy. Ale ja odłożyłem wysłane kody na kupkę i nie mialem pojęcia, który jest drugi.
                                Te dwa dosłane zostały uznane za prawidłowe, musze tylko dosłać jeszcze 4 kody.
                                Czuję się oszukany bo w smsie poinformowano tylko, że drugi kod jest nieprawidlowy. Nie napisano, żeby wysłać go powtórnie. No to na logikę dosłałem na wszelki wypadek dwa.

                                Podsumowując, olałem ta promocję (choć mam około 100 kapsli).

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎