Ciekawe, że w sześciopaku Petrusy droższe niż na sztuki....
Rzeczywistość jest po to, by podstawiać jej pod nos krzywe zwierciadła. Serviatus status brevis est
4090 etykiety z zagranicznych piw wypitych osobiście, 1148 recenzji piw na browar.biz (z czego 734zagraniczne opisałem i sfotografowałem jako pierwszy) - stan na 01.05.2025
Ciekawe, że w sześciopaku Petrusy droższe niż na sztuki....
Na sztuki są tylko dwa, najbardziej popularne piwa. W sześciopaku są takie perełki, jak choćby Oud Bruin leżakowany w dębowych beczkach. Sprawdziłem to piwo na stronie dystrybutora - zestaw Petrusa jest w lidlu dokładnie 3 x tańszy (na stronie dystrybutora 79.99)...
Z niemcami była już powtórka, z czechami tak samo, z azjatami również. Myślę, więc, że angole tez będą, ale to w przyszłości.
Sądzę, że belgi również jeszcze zobaczymy, ale dopiero za pół roku-rok.
Z niemcami była już powtórka, z czechami tak samo, z azjatami również. Myślę, więc, że angole tez będą, ale to w przyszłości.
Sądzę, że belgi również jeszcze zobaczymy, ale dopiero za pół roku-rok.
Zauważ tylko, że piwa niemieckie i czeskie nie były w aż tak atrakcyjnych cenach, w porównaniu do rynkowej normy. Było taniej, ale nie poniżej połowy tradycyjnej ceny. Coś czuję, że belgi w takich cenach już się nie pojawią, a ja dziś do 21 w robocie...
Zauważ tylko, że piwa niemieckie i czeskie nie były w aż tak atrakcyjnych cenach, w porównaniu do rynkowej normy. Było taniej, ale nie poniżej połowy tradycyjnej ceny. Coś czuję, że belgi w takich cenach już się nie pojawią, a ja dziś do 21 w robocie...
A niby dlaczego nie? Lidl to nie organizacja charytatywna - nie sprzedawali by tych piw po takich cenach, gdyby im się to nie opłacało. A jeśli opłaci się raz, dlaczego by tego nie powtórzyć?
Zauważ tylko, że piwa niemieckie i czeskie nie były w aż tak atrakcyjnych cenach, w porównaniu do rynkowej normy. Było taniej, ale nie poniżej połowy tradycyjnej ceny.
A niby dlaczego nie? Lidl to nie organizacja charytatywna - nie sprzedawali by tych piw po takich cenach, gdyby im się to nie opłacało. A jeśli opłaci się raz, dlaczego by tego nie powtórzyć?
Tylko kwestia, czy jakiś dostawca będzie chciał sprzedać im je drugi raz po tak niskiej cenie. Z punktu widzenia hurtownika to bez sensu, bo po kilku takich akcjach te piwa przestaną się sprzedawać w normalnych - to oczywiście moja teoria. Natomiast jako konsument cieszę się bardzo
Comment