Ogłoszenie

Collapse

Orgniazujesz ODPŁATNĄ ciekawą piwną imprezę? Sprawdź zasady zamieszczania informacji komercyjnych.

Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.

Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.

Zastrzegliśmy sobie to w regulaminie:

który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.

* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)

Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
  • Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
  • Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
    Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.


Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.

BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.

W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.

Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
See more
See less

Bosman organizuje konkurs dla wszystkich kibiców Pogoni

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Pogoniarz
    † 1971-2015 Piwosz w Raju
    • 02-2003
    • 7971

    Bosman organizuje konkurs dla wszystkich kibiców Pogoni

    Bosman organizuje konkurs dla wszystkich kibiców Pogoni!
    czwartek, 3 marca 2011 r., godz: 16:21
    500 kilogramów kapsli piwa Bosman – tyle uzbierać muszą kibice Dumy Pomorza w zamian za flagę sektorową. Wyzwanie na miarę wielkich sportowych emocji postawił przed fanami główny sponsor klubu – producent piwa Bosman. Akcja rusza 4 marca br. podczas meczu inauguracyjnego rundę wiosenną Pogoń Szczecin – ŁKS Łódź.
    Bosman w porozumieniu ze stowarzyszeniem kibiców „Portowcy” postanowił zorganizować specjalny konkurs dla fanów szczecińskiej drużyny. Główną nagrodą jaka zostanie przekazana przez producenta piwa będzie flaga sektorowa, dzięki której kibice będą mogli wesprzeć z trybun swoich piłkarzy w nowym sezonie.
    Celem akcji jest aktywizacja wszystkich fanów Pogoni Szczecin oraz wspólne uzbieranie 500 kilogramów kapsli (250 tysięcy sztuk) od butelek Bosmana. Zbiórka kapsli oraz ich liczenie odbywać się będzie przed każdym meczem, który rozegrany zostanie na stadionie przy ul. Karłowicza.
    - Mamy nadzieję, że flaga sektorowa, która jest przygotowywana wspólnie ze stowarzyszeniem kibiców Portowcy, spodoba się fanom szczecińskiej drużyny. Wszystkim uczestnikom konkursu przyświeca jeden wspólny cel, który mamy nadzieję uda się zrealizować przed końcem sezonu – mówi Łukasz Kwiatkowski, Brand Manager Marki Bosman.
    Konkurs zostanie wsparty promocją na najważniejszych portalach kibicowskich Pogoni Szczecin, oficjalnych fanpagach na portalu Facebook.com (Bosman, Wspólna Pogoń), w lokalnej prasie oraz poprzez ulotki rozdawane przed wejściem na stadion.
    Ukoronowaniem wysiłku kibiców Pogoni Szczecin będzie oficjalne przekazanie flagi sektorowej podczas jednego z ostatnich meczów kończących sezon 2010/2011.


    źródło: pogonszczecin.inf


    Prawie jak Piwo
    SZCZECIN
  • Cooper
    Senior
    • 11-2002
    • 6055

    #2
    I pewnie na dole umowy z gwiazdką jest napisane że 80 procent powierzchni flagi ma stanowić reklama piwa Bosman. Bezalkoholowego oczywiście
    Piętnastego czerwca roku dwa tysiące czwartego zbóje z bandy Heńka zamkły "Królewskiego" !!!
    1944 - brunatni niszczą Browar Haberbuscha. W 60. rocznicę zieloni niszczą Browar Warszawski.

    Zbiór etykiet z Tanzanii, zbiór polskich bloczków kelnerskich sprzed 1945 roku i et z motywem borsuka na Facebooku

    Comment

    • Pogoniarz
      † 1971-2015 Piwosz w Raju
      • 02-2003
      • 7971

      #3
      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Cooper Wyświetlenie odpowiedzi
      I pewnie na dole umowy z gwiazdką jest napisane że 80 procent powierzchni flagi ma stanowić reklama piwa Bosman. Bezalkoholowego oczywiście
      Tego nie wiem, ale była już z takim wątkiem Bosmana.Na szczęście piję ten twór bardzo sporadycznie i jakoś nieśpieszno mi do kolejnej próby.Dziś na meczu może uda coś się dowiedzieć u źródła.
      Last edited by Pogoniarz; 04-03-2011, 09:12.


      Prawie jak Piwo
      SZCZECIN

      Comment

      • Mason
        Senior
        • 02-2010
        • 3280

        #4
        250 tysięcy kapsli, licząc po 2 złote za piwo to wychodzi 500 tysięcy złotych. Nie na flagę się po prostu zrzucić?
        JEDNO PIVKO NEVADI!

        Comment

        • Pogoniarz
          † 1971-2015 Piwosz w Raju
          • 02-2003
          • 7971

          #5
          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Mason Wyświetlenie odpowiedzi
          250 tysięcy kapsli, licząc po 2 złote za piwo to wychodzi 500 tysięcy złotych. Nie na flagę się po prostu zrzucić?
          To nasz sponsor i jego akcja wraz ze Stowarzyszeniem.Piwo nie schodzi, bo wiadomo jakie jakie jest , no cóż ratują się.
          To, że podobno Harnaś ze Szczecina smakuje w Łodzi( po tej czerwonej stronie oczywiście
          ) i wielu okolicach ,to nie znaczy, że u nas wszyscy będą pili Bosmana hurtowo.Kapsle się uzbiera, mam sklepik kilkanaście metrów od siebie i sporo się "doniesie"
          Wiesz jakie są koszta zrobienia sektorówki?Na razie sporo kasy idzie na granatowo-bordowy Szczecin , by pomalować nasze miasto w barwach , aby nasze niektóre szare bloki i garaże wyglądały jak trzeba.


          Prawie jak Piwo
          SZCZECIN

          Comment

          • ARTHUR
            Senior
            • 07-2004
            • 2338

            #6
            A jakie kapsle Bosmana nowe czy stare?

            Comment

            • VanPurRz
              Senior
              • 09-2008
              • 4229

              #7
              Pogoniarzu - używanie słowa "smakuje" jest nadużyciem z Twojej strony. Czy jeżeli sprzedaż Bosmana wzrośnie będzie to znaczyło, że w portowym mieście zasmakowano w Bosmanie?
              "Nie myśl o tym, że wszystko się kończy. Myśl, że wszystko się dopiero zaczyna. To, co powinno być życiem: spokój, wolność i cisza" M. Hłasko, "Ósmy dzień tygodnia"

              Comment

              • pifosz
                Junior
                • 10-2002
                • 5

                #8
                Identyczna promocja we Wrocławiu

                Identyczna promocja we Wrocławiu, tyle, że ze strony Piasta. 600 kg kapsli za nową sektorówkę.

                Comment

                • Pogoniarz
                  † 1971-2015 Piwosz w Raju
                  • 02-2003
                  • 7971

                  #9
                  Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika VanPurRz Wyświetlenie odpowiedzi
                  Pogoniarzu - używanie słowa "smakuje" jest nadużyciem z Twojej strony. Czy jeżeli sprzedaż Bosmana wzrośnie będzie to znaczyło, że w portowym mieście zasmakowano w Bosmanie?
                  No jak , to przecież to nie ja zachwalam Harnasia , tylko TY, a w Szczecinie jest przyzwyczajenie, do picia tego no niech będzie piwa, poza tym jak dobrze wiesz większość nie ma pojęcia jak może smakować piwo.To, że browar jeśli akcja się powiedzie będzie w mediach wypisywał jakieś bzdury o wzroście, to przecież normalka, a jaki tam będzie stek bzdur, to wiadomo.
                  P.S Nasze fan cluby ostro ruszyły do pracy , Legioniści też dopomagają , trzeba dać radę.
                  Ja mam kilkadziesiąt, przed meczem z Flotą trzeba jeszcze dozbierać.


                  Prawie jak Piwo
                  SZCZECIN

                  Comment

                  • Pogoniarz
                    † 1971-2015 Piwosz w Raju
                    • 02-2003
                    • 7971

                    #10
                    Ważone tydzień temu i wyszło 32 kg-na razie mało, ale do 4 czerwca jeszcze troszkę czasu zostało.Kurcze 100 kapsli to raptem 210 gram, także ostro trzeba się ogarniać .Trzeba zlustrować knajpki, budki z piwem, patrzeć koło sklepów, przy ławeczkach w parkach etc.
                    Ja mam dopiero ledwie ponad 100 gram, poczekam ,aż uzbieram 250 kapsli, czyli wyjdzie około 0.5 kg


                    Prawie jak Piwo
                    SZCZECIN

                    Comment

                    • Pogoniarz
                      † 1971-2015 Piwosz w Raju
                      • 02-2003
                      • 7971

                      #11
                      Po meczu z Sandecją mamy prawie 80 kg , ja mam już 253 kapsle czyli ponad pół kilo. Po weekendowe zbieranie było całkiem całkiem .
                      Tu debilek z GW się wypowiada(notabene znam go )

                      Jeśli intencją twórcy tej kampanii jest zwiększenie spożycia piwa wśród kibiców, należałoby ją ocenić negatywnie z dwóch powodów: po pierwsze, gdyż sprzeczna jest z powszechnie podzielanym przekonaniem, że sport w żaden sposób nie powinien być łączony ze spożywaniem alkoholu - szczególnie na tak dużą skalę. 500 kg kapsli to przecież kilkaset tysięcy butelek piwa! Po drugie, gdyż cała akcja skierowana jest do środowiska, którego członkowie raczej "nie wylewają za kołnierz" i są szczególnie podatni na tego rodzaju łatwą pokusę. Cała sprawa wygląda jeszcze gorzej, gdy pod uwagę weźmie się fakt, że kibice piłkarscy to zwykle ludzie młodzi.

                      Gdyby jednak to przypuszczenie okazało się niesłuszne, to pozostaje domniemanie, że browar nie namawia kibiców sportowych do picia alkoholu, lecz jedynie do gromadzenia kapsli, które można zbierać wszędzie tam, gdzie piwo piją jacyś inni, niezainteresowani futbolem ludzie. Czyli namawia do myszkowania po restauracjach, pubach i barach w poszukiwaniu śmieci, za które niewątpliwie uważa się kapsle od piwa. Czy twórcy całej kampanii faktycznie tak nisko oceniają kibiców Pogoni? A czy kibice będą chcieli tak nisko traktować samych siebie?



                      Komentarz

                      Tłumaczenie Carlsberga jest pokrętne. Czy naprawdę środowisko najbardziej fanatycznych kibiców Pogoni (bo kto inny włączy się do akcji) trzeba dodatkowo integrować? Czy naprawdę Carlsbergowi chodzi o to, aby powstawały grupy towarzyskie, które ruszą w miasto w celu penetrowania rejonów spożywania Bosmana w poszukiwaniu kapsli? Z całej akcji płynie jasny komunikat do kibiców - pijcie dużo. W nagrodę dostaniecie gadżet reklamowy. Gadżet, za który sami zapłacicie w cenie piwa. Zgadzam się z prof. Mirosławem Rutkowskim - tak czy owak nisko Carlsberg ceni szczecińskich kibiców.

                      I jeszcze jedno - akcja nijak się ma do rodzinnego kibicowania na stadionach, które Pogoń stara się od jakiegoś czasu propagować. Dlatego dziwi mnie w tym wszystkim przychylność klubu.

                      Piotr Szyliński

                      Źródło: Gazeta Wyborcza Szczecin


                      Prawie jak Piwo
                      SZCZECIN

                      Comment

                      • Pogoniarz
                        † 1971-2015 Piwosz w Raju
                        • 02-2003
                        • 7971

                        #12
                        Riposta Stowarzyszenia :
                        W odniesieniu do dzisiejszego artykuły Gazety Wyborczej pt. „ Pijcie dużo, na flagę” , jako przedstawiciel Stowarzyszenia Portowcy pragnę odnieść się do wybranych fragmentów w/w artykułu. Po pierwsze, wszystko co zostało zapisane w umowie między SKPS a Bosmanem, jest umową handlową objętą tajemnica, a autor artykułu może co najwyżej odnieść się do regulaminu konkursu dostępnego na ulotkach oraz stronach internetowych, a nie umów . Po drugie autor pyta „dlaczego Bosman po prostu nie sprezentuje sektorówki tak jak zrobił to kilka lat temu?” Chciałbym zadać takie samo pytanie redakcji, dlaczego Gazeta Wyborcza po prostu nie sprezentuje sektórówki kibicom, którzy dziś można powiedzieć są głównymi „partnerami” Gazety Wyborczej w całej Polsce?

                        Oceniając zaangażowanie oraz ilość artykułów o kibicach w gazecie w całym kraju można śmiało wysnują taką tezę. Kolejna rzeczą o której pisze pan Maciejewski są opary alkoholu, które czuć na trybunach. Ja jako stały bywalec strefy 2, a dokładniej pisząc 12 sektora takich oparów nie czuje. Być może na trybunach- sektorze VIP, w miejscu gdzie zasiadają dziennikarze, redaktorzy, komentatorzy taki opar alkoholu czuć. Będąc często także gościem konferencji prasowych po meczu z udziałem trenerów nie raz można było dostrzec jak po zakończeniu, pana koledzy z redakcji pierwsi sięgali po puszki z piwem. A na koniec chciałem dodać, że niesmak pozostaje czytając artykuł dziennikarza, krytykujący akcje SKPS oraz Bosmana, który nieco ponad miesiąc temu w artykule pt. „Sto metrów do monopolki. Skąd taki przepis?” opisywał perypetie jednego ze sklepów monopolowych w Szczecinie, zastanawiając się dlaczego w naszym mieście jest przepis zezwalający sprzedaż alkoholu w odległości stu metrów np. od szkół czy kościołów. To pod pana artykułem zadano pytanie „Czy należy skrócić lub znieść minimalną odległość sklepów monopolowych od szkół, kościołów, obiektów sportowych?, dlaczego więc kibice nie mogą zbierać kapsli po piwie Bosman, a akcje nazywa Pan kontrowersyjną? Ja osobiście mam nadzieje, że również GW będzie kiedyś wspierać kluby sportowe, imprezy miejskie, kibiców na podobnym poziomie, jak czyni to Browar Bosman w naszym mieście.


                        Prawie jak Piwo
                        SZCZECIN

                        Comment

                        • Jack75g
                          Senior
                          • 02-2009
                          • 555

                          #13
                          Instytucja w.Y.B.O.R.C.Z.A.... i wszystko jasne.
                          Specjaliści od jątrzenia, skłócania, dzielenia, manipulowania, oczerniania w każdej dziedzinie za jaką się biorą.
                          Teksty sprzeczne ze sobą w krótkich odstępach czasowych. Dzis piszą "za", za tydzień to samo "przeciw" itd. itp.

                          Hipotetyczny przykład:
                          1. Piwo jest "be", powoduje alkoholizacje kiboli a przez to zadymy, demolki, awantury itp.
                          2. Dlaczego brak piwa na Euro?? W Portugalii, Austrii było podczas Euro a dlaczego nie u nas?

                          Polecam dystans i bojkot tego niewiarygodnego pisma.
                          Kto piwa nie pije ani nie smakuje, ten już jest wariat albo zwariuje.

                          Wódeczka? Nie dziękuję, żony i piwa nie zdradzam ...

                          Comment

                          • Rzeszowiak
                            Piwny Radykał
                            • 04-2009
                            • 1596

                            #14
                            A jakie pismo Twoim zdaniem jest wiarygodne ?

                            Comment

                            • abernacka
                              Senior
                              • 12-2003
                              • 10836

                              #15
                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Jack75g Wyświetlenie odpowiedzi
                              Instytucja w.Y.B.O.R.C.Z.A.... i wszystko jasne.
                              (...).
                              Od kiedy wyjechałeś bezpodstawnie z Germanofilem, TY jesteś dla mnie nie wiarygodny!
                              Piwna turystyka według abernackiego

                              Comment

                              Przetwarzanie...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎