Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wielkopolskie browary - pomoc

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Wojthas
    Junior
    • 09-2012
    • 8

    Wielkopolskie browary - pomoc

    Witam, jako że jest to pierwszy mój post na forum to najpierw wypadałoby się przedstawić - mam na imię Wojciech i jestem studentem turystyki i rekreacji na poznańskim AWFie.

    Od pewnego czasu interesuję się turystyka piwną i to właśnie ona stała się tematem mojej pracy magisterskiej. O niektórych browarach można znaleźć dużo informacji, o innych bardzo niewiele, dlatego postanowiłem się zwrócić do Was.

    Poszukuje informacji na temat 3 wielkopolskich browarów:

    - Gontyniec (na kiedy planowane jest rozpoczęcie działalności browaru? czy piwa Gniewosz produkowane są tylko przez browar Czarnków?)

    - Bartek (czy browar wciąż istnieje i zajmuje się produkcja piwa marki Bartek? pod adresem browaru figuruje także browar Antidotum i czy jest to browar który powstał na miejscu Bartka czy po prostu Bartek zajmuje się warzeniem piw z browaru Antidotum?)

    - Zodiak (czy browar wciąż istnieje i zajmuje się produkcja piwa marki Lew?)
  • anteks
    maruda
    • 08-2003
    • 10738

    #2
    A nie lepiej dowiedzieć sie u źródła?
    Mniej książków więcej piwa

    Comment

    • Wojthas
      Junior
      • 09-2012
      • 8

      #3
      Próbowałem się kontaktować droga mailową, jedynie od pracowników browaru w Czarnkowie otrzymałem odpowiedź i dowiedziałem się jedynie że prace nad nowym browarem wciąż trwają (lecz bez konkretnej daty ukończenia), ma zostać przystosowany do ruchu turystycznego i oprócz Gniewosza zamierzają później wprowadzić nowe marki. Rozmawiałem także z pracownikiem Ministerstwa Browaru jednak on sam nie był pewien czy Bartek i Zodiak wciąż działają.

      Comment

      • blazers
        Senior
        • 10-2009
        • 217

        #4