BrowarBiz utrzymuje się z dobrowolnych datków PremiumUżytkowników. Do absolutne podstawowego działania serwisu niezbędnych jest 100 wspierających osób. Żeby go móc rozwijać - potrzeba 300+ wspierających. Dodaj swoją cegiełkę teraz!
Nieustające wsparcie daje nam sklep piwowarski Centrum Piwowarstwa pokrywając resztę brakujących talarów - zapraszamy na zakupy!
Kolor: Nie mam doświadczenia w piwach tego typu. No mi się kolor wydał piękny, syrop klonowy? [5] Piana: Dość biedna, na początku wysoka i gęsta ale bardzo szybko (przed połową - a prędko piłem) się ulotniła... [3.5] Zapach: Zapach bardzo przyjemny, głęboki i intensywny, lekko słodowy, lekkie nuty chmielu i coś jeszcze przyjemnego, czego nie udało mi się rozgryźć - ale pozytywnie. [4.5] Smak: Pełny, mocny, głęboka goryczka. Nie przepadam za piwami z głęboką goryczką, ale piło się je bardzo przyjemnie. [4] Wysycenie: Ocena pozytywna, wszystkie piwa z Hausta mają dobre nasycenie, delikatne - nie przesadzone i co najważniejsze - trwałe. [4] Opakowanie: Tak jak inne, szklanica ale bez logo za to z ładnym waflem. [4.5] Uwagi: 5,5 za 0,3l. Najdłużej zapamiętam jego piękny kolor, rzadko spotykany odcień miodowej czerwieni.