Cordel napisał(a) reklama nie czyni człowieka kupcem danego piwa u nas.
Zwolennicy liberalizacji zakazu reklamowania piwa (agencje reklamowe, browary) argumentują odwrotnie - reklama piwa nie zwiększa liczby osób pijących piwo (czyli nie narusza ustawy o przeciwdziałąniu alkoholizmowi itd), natomiast sprawia, konsument chcąc w sklepie kupić jakieś piwo, wybierze chętniej to, które widział w reklamie. Czyli twierdzą, że reklama czyni człowieka kupcem danego piwa u nas.I wcale nie chodzi tylko o reklamowanie nowych marek, a bardziej o przywiązanie klientów do istniejących. W żargonie nazywa się to "podniesieniem w grupie docelowej stopnia świadomości marki".
Ostatnia zmiana dokonana przez pama; 2002-11-27, 13:40.
Zwolennicy liberalizacji zakazu reklamowania piwa (agencje reklamowe, browary) argumentują odwrotnie - reklama piwa nie zwiększa liczby osób pijących piwo (czyli nie narusza ustawy o przeciwdziałąniu alkoholizmowi itd), natomiast sprawia, konsument chcąc w sklepie kupić jakieś piwo, wybierze chętniej to, które widział w reklamie. Czyli twierdzą, że reklama czyni człowieka kupcem danego piwa u nas.I wcale nie chodzi tylko o reklamowanie nowych marek, a bardziej o przywiązanie klientów do istniejących. W żargonie nazywa się to "podniesieniem w grupie docelowej stopnia świadomości marki".
I generalnie mają racje przecież jeśli ktoś nie pił piwa to nie zacznie tego robić bo zobaczył fajną reklamę . Chodzi o przyciągniecie do siebie konsumentów pijących piwa konkurencji i przywiązaniu do siebie .
Ale zwiększanie spożycia piwa (co z tego, że jedynie wśród grona aktualnych piwoszy) też wchodzi w rachubę - ile razy zachciało wam się napić piwka bo zobaczeniu lub usłyszeniu reklamy? Bo mnie całkiem często.
Tak, ale chodziło mi głównie o to, że reklama jednak może zwiększać sprzedaż piwa, więc czepialstwo tego całego ciała politycznego ds. przeciwdziałania alkoholizmowi ma podstawy.
Chociaż, nie muszę chyba dodawać, niech sobie te swoje antypiwne pomysły wsadzą w... podstawę.
Witam serdecznie. Szukam informacji o Zakładzie Remontowo-Montażowym Przemysłu Piwowarskiego Brzesko-Okocim ul. Browarna - ponieważ pracowałem tam w latach 1982-1984 i potrzebne mi do kapitału początkowego. Z góry bardzo serdecznie dziękuję za okazałą pomoc. Będę dozgonnie wdzięczny za...
poszukuję przedwojennych dokumentów, reklam i akcesoriów (butelki, etykiety, podkładki itd.) związanych z Browarem Jana Götza w Okocimiu oraz jego reprezentacjami, zastępstwami i składami. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
Z racji mnogiej liczby piw w bazie danych i w tym roku czeka nas podsumowanie poprawności listy piw branych pod uwagę m.in. w Plebiscycie na Piwo Roku, komentarze też mi posłużą do uporządkowania spraw w BrowarBizie, zatem liczę na owocną współpracę...
Piwo jasne o zawartości alko 4.6% tym razem z Brzeska (LPL 03).
Piana - więcej na początku potem pełna warstewka.
Lacing - trochę było.
Barwa - jasne złoto.
Gaz - średni.
Aromat - zbożowość i słód pilzneński z nutką "lodówkowego" chmielu....
Comment