Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ciepło właściwe drożdży

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Gim
    Junior
    • 02-2005
    • 2

    Ciepło właściwe drożdży

    Witam.

    Nie za bardzo potrafię znaleść tej informacji na necie więc postanowiłem zapytać się na tym forum. Jestem studentem inżynierii chemicznej i potrzebuję paru danych do swojego projektu a mianowicie ciepła właściwego drożdży (roztworu podawanego do tankofermentatorów) oraz samej brzeczki piwnej. Najlepiej w postaci funkcji w zakresie temperatur od 0 do 20 stopni celcjusza. Jednakże jakiekolwiek dane, nawet orientacyjne bardzo mnie zadowolą . Z góry dziękuję
  • Krzysztof
    Senior
    • 04-2001
    • 1689

    #2
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Gim
    Witam.

    Nie za bardzo potrafię znaleść tej informacji na necie więc postanowiłem zapytać się na tym forum. Jestem studentem inżynierii chemicznej i potrzebuję paru danych do swojego projektu a mianowicie ciepła właściwego drożdży (roztworu podawanego do tankofermentatorów) oraz samej brzeczki piwnej. Najlepiej w postaci funkcji w zakresie temperatur od 0 do 20 stopni celcjusza. Jednakże jakiekolwiek dane, nawet orientacyjne bardzo mnie zadowolą . Z góry dziękuję