Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

przy piwie o samochodach

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • kiszot
    Senior
    • 08-2001
    • 8081

    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik Wyświetlenie odpowiedzi
    Oj, nie pitol, już na zlocie Ci klata rosła, jak dyskutowaliśmy o przewagach wolnossących ósemek nad uturbionymi szóstkami... (albo odwrotnie) .
    Jakoś se nie przypominam Moja ósemka jest bez turbinki.
    Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
    1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D

    Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
    Mein Schlesierland, mein Heimatland,
    So von Natur, Natur in alter Weise,
    Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
    Wir sehn uns wieder am Oderstrand.

    Comment

    • żąleną
      Sojowe Oddziały Bojowe
      • 01-2002
      • 13239

      Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika emes Wyświetlenie odpowiedzi
      Przymierzasz się do auta z takim silnikiem, że to cię martwi
      Trzeba mierzyć wysoko.

      Comment

      • emes
        Nadszyszkownik Chmielowy
        • 08-2003
        • 4275

        Teraz większość silników jest wspomaganych turbinami, również te z wiekszą pojemnoscią. Zaletą jest mniejsze spalanie i wieksza moc, wada, turbiny się psuja częściej niż sam silnik, i trzeba je naprawiać w częstotliwosci prawie tak samo jak rozrząd(turbiny wytrzymują dłużej niż rozrząd). Generalnie dłuższe jest użytkowanie bezawaryjne silnika wolnosącego, niż z turbiną.
        Last edited by emes; 17-03-2013, 21:37.

        Comment

        • Pancernik
          Senior
          • 09-2005
          • 9734

          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika kiszot Wyświetlenie odpowiedzi
          Jakoś se nie przypominam Moja ósemka jest bez turbinki.
          Bo to jakoś wieczorową porą było... A ja kojarzę jedynie, że Twoja V8 to ssak wolny..., choć w sumie szybki.

          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
          Fajnie, fajnie. Taki na zydlu, jak poprzedni? Szkoda tylko, że z tymi mocniejszymi silnikami z automatu jest automat.
          Spox, do automatu się dojrzewa powoli, podobnie jak do picia whisky/-ey i do jedzenia oliwek .
          A poza tym, mam jeszcze opcję sekwencji (jak ktoś lubi wachlować wajchą) i "S" (jak ktoś lubi rodzinnym kombi na światłach wk***iać gości w Golfach GTI ).

          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika emes Wyświetlenie odpowiedzi
          Teraz większość silników jest wspomaganych turbinami, również te z wiekszą pojemnoscią. Zaletą jest mniejsze spalanie i wieksza moc, wada, turbiny się psuja częściej niż sam silnik, i trzeba je naprawiać w częstotliwosci prawie tak samo jak rozrząd(turbiny wytrzymują dłużej niż rozrząd). Generalnie dłuższe jest użytkowanie bezawaryjne silnika wolnosącego, niż z turbiną.
          Rozrząd wymieniam co 160.000 km i większego dramatu w tym nie widzę.
          Bardzo duże znaczenie dla trwałości turbiny ma kultura techniczna użytkownika , tzn. podstawy wiedzy o funkcjonowaniu, a w szczególności chłodzeniu turbiny.
          W moim dotychczasowym xc70 jest jedna turbina i przy przebiegu 190.000 km nic jej nie dolega, w tym nowym mam dwie turbiny i muszę nauczyć się z tym żyć .

          Comment

          • kiszot
            Senior
            • 08-2001
            • 8081

            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika Pancernik Wyświetlenie odpowiedzi

            Spox, do automatu się dojrzewa powoli, podobnie jak do picia whisky/-ey i do jedzenia oliwek .
            To ja tylko do whisky/-ey jakos nie potrafie dojrzeć.
            Lwów zawsze polski,Bytom zawsze niemiecki.
            1 FOLKSDOJCZ BROWARU :D

            Da seufzt sie still, ja still und flüstert leise:
            Mein Schlesierland, mein Heimatland,
            So von Natur, Natur in alter Weise,
            Wir sehn uns wieder, mein Schlesierland,
            Wir sehn uns wieder am Oderstrand.

            Comment

            • robox
              = kapslarz =
              • 11-2002
              • 8188

              Zastanawiam się wyborem między Skodą Octavia (2006 rocznik) i Seatem Altea (2005 rocznik). Obydwa silniki volkswagenowskie 1,6 benzyna.
              Bardziej zależy mi na opinii na temat Seata, bo tu mam skąpe informacje na temat zalet lub wad tego autka.

              Comment

              • badejza
                Senior
                • 03-2009
                • 277

                Jeżeli mógłbym Ci coś podpowiedzieć, to doradzałbym kupno samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Co prawda, na wejściu płacisz więcej, ale różnica w cenie amortyzuje Ci się w czasie i w miarę używania auta dochodzisz do momentu, od którego różnica w zużytym paliwie zostaje w Twojej kieszeni.
                Chamstwo w państwie, Panie.

                Comment

                • żąleną
                  Sojowe Oddziały Bojowe
                  • 01-2002
                  • 13239

                  To jeszcze zależy, ile kilometrów robisz w ciągu roku, bo jeśli w krótkim czasie będziesz musiał wymienić turbinę, wtryskiwacze, koło dwumasowe i filtr cząstek stałych, a jeździsz raptem kilkanaście tysięcy, to z oszczędności może się zrobić dopłacanie. Chyba że kupujesz z pewnego źródła, ale to też nie zawsze jest gwarancją braku problemów.

                  Comment

                  • iron
                    Senior
                    • 08-2002
                    • 6703

                    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika żąleną Wyświetlenie odpowiedzi
                    To jeszcze zależy, ile kilometrów robisz w ciągu roku, bo jeśli w krótkim czasie będziesz musiał wymienić turbinę, wtryskiwacze, koło dwumasowe i filtr cząstek stałych, a jeździsz raptem kilkanaście tysięcy, to z oszczędności może się zrobić dopłacanie. Chyba że kupujesz z pewnego źródła, ale to też nie zawsze jest gwarancją braku problemów.
                    No i nie zapominaj, że najważniejsze jesy , niezależne od rodzaju silnika - ile litrów ma bagażnik
                    bigb@n-s.pl; na Allegro jestem jako "moczu" :)
                    Nasze uszatki do podziwiania na stronie www.n-s.pl/bigb
                    Rock, Honor, Ojczyzna

                    Comment

                    • żąleną
                      Sojowe Oddziały Bojowe
                      • 01-2002
                      • 13239

                      Mowa. Gdzieś trzeba perkusję schować...

                      Comment

                      • robox
                        = kapslarz =
                        • 11-2002
                        • 8188

                        Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika badejza Wyświetlenie odpowiedzi
                        Jeżeli mógłbym Ci coś podpowiedzieć, to doradzałbym kupno samochodu z silnikiem wysokoprężnym. Co prawda, na wejściu płacisz więcej, ale różnica w cenie amortyzuje Ci się w czasie i w miarę używania auta dochodzisz do momentu, od którego różnica w zużytym paliwie zostaje w Twojej kieszeni.
                        Akurat tym autem nie będę robił za dużo kilometrów, przedział 10 - 15 tys. rocznie.
                        Dlatego nie wiem, czy na dłuższą metę się będzie kalkulowało ... biorąc pod uwagę wymianę tych "kosztownych" części?

                        Comment

                        • robox
                          = kapslarz =
                          • 11-2002
                          • 8188

                          Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika iron Wyświetlenie odpowiedzi
                          No i nie zapominaj, że najważniejsze jesy , niezależne od rodzaju silnika - ile litrów ma bagażnik
                          No to Skoda tutaj nie ma sobie równych .

                          Comment

                          • beerek62
                            Senior
                            • 04-2010
                            • 1037

                            Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika robox Wyświetlenie odpowiedzi
                            Akurat tym autem nie będę robił za dużo kilometrów, przedział 10 - 15 tys. rocznie.
                            Dlatego nie wiem, czy na dłuższą metę się będzie kalkulowało ... biorąc pod uwagę wymianę tych "kosztownych" części?
                            No i jeszcze ważne, czy te 10-15 tys będzie robione po dłuższych trasach, czy też "dookoła komina". W tym drugim przypadku chyba lepsza będzie benzynka. Wiem to na podstawie własnego doświadczenia- niedawno zmieniłem diesla (użytkowałem trzy lata) na benzynę i po paru miesiącach już wiem, że bardzo dobrze zrobiłem.
                            Beerkowa kolekcja polskiego szkła piwnego
                            Poszukuję : 1) szklanka Browar Soma w Warszawie

                            Comment

                            • robox
                              = kapslarz =
                              • 11-2002
                              • 8188

                              Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika beerek62 Wyświetlenie odpowiedzi
                              No i jeszcze ważne, czy te 10-15 tys będzie robione po dłuższych trasach, czy też "dookoła komina". W tym drugim przypadku chyba lepsza będzie benzynka. Wiem to na podstawie własnego doświadczenia- niedawno zmieniłem diesla (użytkowałem trzy lata) na benzynę i po paru miesiącach już wiem, że bardzo dobrze zrobiłem.
                              Raczej bliskie okolice domu, dlatego też już na początku założyłem benzynę.

                              Comment

                              • franekf
                                Senior
                                • 06-2004
                                • 944

                                Silnik benzynowy 1,6 VAG to bardzo wdzięczna jednostka, sam się za takim rozglądam Jest prosty, tani w naprawach, nie ma szesnastu zaworów, a w dodatku bardzo dobrze znosi LPG.
                                Birofilia Trapistów poszukiwane - sprawdź co mam
                                http://mojedegustacje.blogspot.com/ - mój blog o alkoholach; ostatni wpis - Królewskie Porter
                                Piwny Janusz bez Teku

                                Comment

                                Przetwarzanie...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎