Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

brutalna komercja którą praktykuje BROWAR. BIZ

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • RolandPolska
    Member
    • 04-2011
    • 30

    brutalna komercja którą praktykuje BROWAR. BIZ

    Admin: pozwoliłem sobie wydzielić z wątku o którymś z kieleckich lokali, bo zaiste to ciekawe

    Cieszy mnie, że Kielce pomału z pustyni stają się zalążkiem roślinnym. Ale, no właśnie to ale, a tych, ale byłoby pisania do usranej śmierci. Ale jako osoba pogodna i zawsze i wszędzie widząca plusy dodatnie, jestem za, każdej inicjatywie piwnej, piwowarskiej w mym ukochanym mieście. A czas pokaże, czy za rok w tym lokalu napijemy się piwa, prawdziwego piwa. A tak pozwolę sobie w tym poście na odrobinę prywaty. Szanowny lechu-kielce. Do Żywca nie jeżdżę od paru lat, gdy z Żywca zrobiono pod znakiem ŻYWIEC spęd by wydoić od nas kolekcjonerów, ostatnie pieniądze. Ja pamiętam pierwsze zloty, bez brutalnej komercji którą praktykuje BROWAR. BIZ. Ja i całe środowisko kieleckie bojkotuje tą imprezę od paru lat.
    Last edited by ART; 09-06-2015, 12:14.
  • jacekwerner
    Senior
    • 05-2004
    • 2837

    #2
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika RolandPolska Wyświetlenie odpowiedzi
    Ja pamiętam pierwsze zloty, bez brutalnej komercji którą praktykuje BROWAR. BIZ.
    Czy ja dobrze zrozumiałem, że browar.biz praktykuje brutalną komercję ?
    Ochotnicza Straż Piwna
    BAZA = 7446

    Comment

    • RolandPolska
      Member
      • 04-2011
      • 30

      #3
      Browar. biz. A nie ?! A co robi w Żywcu jeszcze Browamator ?! Brutalna komercja, na którą ja się nie godzę. Dziwię się, że jeszcze Żywiec to tolerował, choć były sytuacje podbramkowe, o których wie Grzesiu Zwierzyna. Bo bez powodu Żywiec chciał , chce, ucieknie od utożsamiania się z tymi, komercyjnymi, wygłupami.

      Comment

      • RolandPolska
        Member
        • 04-2011
        • 30

        #4