Cześć!

Collapse
X

• Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • Bitek
    Szeregowy Piwny Łykacz
    • 2014.09
    • 7

Cześć!

Dobry wieczór wszystkim,

zarejestrowałem się już chwilę temu, ale dotychczas skupiałem się jedynie na czytaniu i poznawaniu tutejszego klimatu
    Mam na imię Bartek, pochodzę z Warszawy i tutaj też studiuję (filologię fińską, 4 rok). Interesuję się sportem, lubię polską literaturę i ciekawe sprawy natury kryminalnej.

Własnego piwa póki co nie warzyłem, ale jestem przekonany, że prędzej czy później się do tego zabiorę.

Pozdrawiam
  • solfernus
    Major Piwnych Rewolucji
    • 2004.08
    • 1025

Cześć Bitek, no zaimponowałeś mi. Studiujesz filologię fińską! Dla mnie wszystkie języki z grupy ugrofińskiej to jakaś abstrakcja jak chiński czy japoński. Szacun chłopie, twoje
    Zbieram podstawki piwne po 1 szt z każdego browaru powiązanego z Polską, oraz po 1 szt z każdego państwa świata.

Comment

Related Topics

Collapse

• dadek
      Nošovice 238, Pivovar Radegast
      dadek
      Jak jest możliwość to czemu nie odwiedzić i wielkiego browaru? Tak okazja nadarzyła się 26.08.2023 gdy na przybrowarnianych łąkach zorganizowano imprezę pod nazwą Radegastův den. Nie brakowało licznych stoisk ze wszystkimi tutejszymi piwami, gadżetami firmowymi i jedzeniem, na scenie do...
      2023-11-09, 21:59
    • nonFelix
      2021.10.07-09 - 12 Warszawski Festiwal Piwa
      nonFelix
      Wracamy po 2 latach! 12. edycja Warszawskiego Festiwalu Piwa – najważniejszej imprezy dedykowanej miłośnikom piw rzemieślniczego – odbędzie się 7-9 października na Stadionie Legii Warszawa.

Małe, lokalne, innowacyjne. Jeszcze przed paroma laty mało kto słyszał o rzemieślniczym...
      2021-09-23, 20:47
    • bastion
      Ukraina, Tarnopol, Oleny Kulczyckoj 2a, Le Rock Kraft Pub.
      bastion