Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Pomocy

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • peter267
    Junior
    • 01-2020
    • 1

    Pomocy

    Witam wszystkich
    Chciałbym zacząć przygodę z warzeniem własnego piwa wiec na początek kupiłem podstawowy sprzęt .Parę lat temu na pożyczonym sprzęcie udało mi się zrobić coś z brewkitów zrobił się też cydr . Zawsze to lepsze niż piwo ze sklepu. Ale do rzeczy fermentatory oraz resztę sprzętu kupiłem na OLX do tego był brewkit coopers DIY Beer 86 days Pilsner oraz słód 1.7 kg jasny malt.Zrobiłem tak jak przed laty z tym ,że teraz wsypałem drożdże od razu do brzeczki . Temperatura w momencie ich wsypywania 20 stopni . Przykryłem, rurka, temperatura 21,22 stopnie i nic nie pracuje dodam ,że brewkit był miesiąc po terminie . Poprzednie piwa buzowały po kilkunastu godzinach tym razem nic się nie dzieje.Nie mam doświadczenia więc nie bardzo wiem co robić wydaje mi się ,że drożdże opadły na dno , fermentator jest przeźroczysty więc je widać nie wiem może to jest rodzaj piwa z dolną fermentacją i trzeba mniejszej temperatury proszę o pomoc.
  • Marcin_wc
    Senior
    • 09-2005
    • 2115

    #2
    Ile czasu minęło od zadania drożdży?

    Comment

    • michal89216
      Member
      • 10-2017
      • 43

      #3
      Jeśli to drożdże lagerowe, to w teorii górny pułap ich pracy to 15 stopni.

      Comment

      • peter26
        Junior
        • 01-2020
        • 1

        #4