Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wilhelm Konemann Kallies / Kalisz prośba o informacje

Collapse
X
 
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts
  • pommerenman
    Junior
    • 02-2008
    • 2

    Wilhelm Konemann Kallies / Kalisz prośba o informacje

    Witam.
    Kolega odczas remontu znalazł białą butelkę opisaną W.Konemann Kallies unwerkauflich. Sprawdziłem i jest to przedwojenna nazwa Kalisza Pomorskiego. Jednak nie znam się na tym a jestem ciekawy po czym jest ta butelka i co to był za browar. Czy taka butelka jest ciekawa i ile mozna by dac koledze zeby sie jej pozbyl?

    Z góry dziękuję za informacje.
    Krzysiek.
  • pivaria
    Senior
    • 03-2001
    • 1538

    #2
    Pierwotnie zamieszczone przez Użytkownika pommerenman Wyświetlenie odpowiedzi
    Witam.
    Kolega odczas remontu znalazł białą butelkę opisaną W.Konemann Kallies unwerkauflich. Sprawdziłem i jest to przedwojenna nazwa Kalisza Pomorskiego. Jednak nie znam się na tym a jestem ciekawy po czym jest ta butelka i co to był za browar. Czy taka butelka jest ciekawa i ile mozna by dac koledze zeby sie jej pozbyl?
    W.Konemann to Wilhelm Konemann Brauerei. Jak podaje M. Friedrich ten browar działał w latach 1912-1914.
    Co do wartości to porównaj do cen na allegro...
    Generalnie flaszka jest tyle warta ile jesteś gotowy za nią dać...
    PIVARIA - Z MIŁOŚCI DO PIWA!
    www.pivaria.pl
    https://www.facebook.com/pages/Pivar...72566796087490

    Comment

    • pommerenman
      Junior
      • 02-2008
      • 2

      #3
      Dziękuję
      A więc to całkiem stara butelka. Znajomy zbytnio się tym nie interesuje wiec pewnie pojdzie na jakis handel wymienny, bo preferuje butelki z zawartością .

      Comment

      • brzeczka
        Senior
        • 12-2003
        • 373

        #4
        Datując tą butelkę bym się nie zapędzał do czasu browaru - to raczej butelka z lat 20-30-tych XX w. od wody - już wyjaśniam: