Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Ciężkie czasy nastały. Nie tylko dla pubów, ale i małych browarów.
Z tego co mi wiadomo, w okolicach Trójmiasta, Końska Grzywa sprzedaje z dostawą do domu swoje piwa. Zamówienie minimum 20 butelek, każda po 5 zł. https://www.konska-grzywa.pl/
Również Browar Spółdzielczy oferuje dowóz piwa do domu, minimum 20 butelek. Cena za większość to 8 zł/sztuka. https://www.browarspoldzielczy.com/
W Warszawie z beczki leje Piwny Kolektyw, White Whale, butelki są w Stanie Umysłu, Piwomaniaku, może nie kraft ale Bierhalle wyprzedaje całkiem porządne piwo w dobrych cenach więc i w Wawie można wspomagać
Ja wczoraj zakupiłem i wypiłem pyszne Manolo z Dwóch Braci i Atak Chmielu - kupione w Kolektywie, a wcześniej zakupiłem w promocji Funky Fluid i normalnie Łańcut w Stanie.
Kupujmy piwo rzemieślnicze i regionalne w tym ciężkim czasie,
W Warszawie z beczki leje Piwny Kolektyw, White Whale, butelki są w Stanie Umysłu, Piwomaniaku, może nie kraft ale Bierhalle wyprzedaje całkiem porządne piwo w dobrych cenach więc i w Wawie można wspomagać
Ja wczoraj zakupiłem i wypiłem pyszne Manolo z Dwóch Braci i Atak Chmielu - kupione w Kolektywie, a wcześniej zakupiłem w promocji Funky Fluid i normalnie Łańcut w Stanie.
Kupujmy piwo rzemieślnicze i regionalne w tym ciężkim czasie,
W Warszawie Berhub na Powstańców Śląskich sprzedaje butelki i nalewa do Petów.
Wczoraj podpięte cztery beczki.
Postanowiłem troszkę rozruszać tą dyskusję i dobitnie napiszę, że osobiście to ja mam w dupie nasze browary kraftowe . Przez tyle lat srali ogniem z kosmicznymi cenami, a taraz okazuje się, że to samo piwo można sprzedawać np. o 50% taniej i jeszcze klientowi je do domu dostarczyć . Da się??Ano da. Pandemii im do takiej decyzji brakowało?
Czyli co jak trwoga to do Boga, czyli w tym przypadku do klienta, którego wcześniej wyciskało się jak gąbkę?? Oczywiście zdaję sobie sprawę z powagę zaistniałej sytuacji i jak najbardziej rozumiem, że każdy ratuje się jak może, ale tym samym udowodnili, że takie piwo wcale nie musi być bardzo drogie.
Zapewne ktoś napisze, że sprzedają zapasy i dla tego cena jest taka niska. Bo po kosztach ble, ble, ale ja zapytam co dalej jak je wyprzedadzą?? Nie będą warzyć?? Będą, bo muszą opłacać czynsz, kredyty itd. Tylko być może w końcu ktoś się opamięta i cena wróci do normalności.
Wiem, że sytuacja za chwilę będzie dramatyczna, ale dziękuję koledze za powyższy post.
Jak się sprzedawało kanał w cenie kilkanaście PLN/0,4l to było ok. Sytuacja się troszkę zmieniła. Teraz hasło, że każdy głosuje swoim portfelem nabiera innej mocy i znaczenia. I wcale jakoś mnie nie ucieszy, że padnie pewnie kilkadziesiąt browarów do końca roku. Teraz jeden z drugim usiądzie i może dojdzie do tego, że warto było warzyć dobrze, że w tych czasach wszystkiego oczojebną etykietą nie sprzedasz.Że ludzie będą teraz kupowali tylko to co znają i to na czym się nie zawiedli. Cóż, przetrwają pewnie najwięksi (koncerny), najlepiej zorganizowani i przede wszystkim koniec końców warzący DOBRE PIWO.
„Wam kury szczać prowadzić, a nie politykę robić”
"Pamiętaj, że piwo, które nawarzysz inni pić będą-nawarzone zatem winno być więcej niż dobre".
Comment