Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
Dziękujemy za uwagę.
Art & Maggyk
Cieszy nas każda ciekawa inicjatywa piwna w kraju. W BrowarBizie doceniamy takie działania w szczególności.
Nasz serwis funkcjonuje nieodpłatnie dla Użytkowników wykorzystujących go do celów niekomercyjnych. Zamieszczanie wszelkich informacji w celach komercyjnych* - jest dozwolone wyłącznie po uprzednim uzgodnieniu tych spraw z właścicielem strony.
który wymaga akceptacji podczas rejestracji w serwisie.
* informacja komercyjna = informacja pozostająca w związku z prowadzoną działalnością lub zamieszczana na prośbę osób prowadzących tę działalność (nie jest to definicja sztywna)
Dla organizatorów ciekawych imprez piwnych dostępnych dla gości odpłatnie oferujemy dwa warianty współpracy:
Patronat medialny BrowarBizu - nieodpłatna, wzajemna forma promocji Imprezy w BrowarBizie (bannery, mailing, dedykowany wątek, itp.) i BrowarBizu na Imprezie (na materiałach promocyjnych Imprezy i na miejscu).
Współpraca reklamowa na zasadach komercyjnych.
Np. dla kiełkujących projektów możliwość prowadzenia dedykowanego wątku to koszt 70 zł brutto rocznie, czyli wystarczy stać się tzw. PremiumUżytkownikiem BrowarBizu. Inne formy reklamy - w Kurierze Piwnym (biuletyn emailowy), bannery w BrowarBizie itp. są także dostępne.
Prezentacja komercyjnej oferty i wypowiadania się w imieniu tego rodzaju przedsięwzięcia na naszym Forum wymaga nawiązania oficjalnej współpracy w którymś z ww. wariantów.
BrowarBiz szerzy wiedzę piwną i dociera do tysięcy osób zainteresowanych tematem piwnym w sposób szczególny. Ponosimy duże koszty jego funkcjonowania i liczymy w tym wypadku na zrozumienie i wzajemność.
W razie pytań prosimy pisać na imprezy@browar.biz lub dzwonić pod nr
77 542 12 12 (wewn. #2 BrowarBiz) w godzinach 9:00-16:00.
E-prezes, skutki będą dopiero za pół roku/rok. Ludzie są masowo zwalniani z pracy. Na razie mają jeszcze odprawy, itp. Ale za kilka miesięcy stracą możliwość kupowania produktów co będzie napędzać skalę następnych zwolnień.
Oczywiście chciałbym się mylić ale wielu ekonomistów wskazuje na taki scenariusz. Tak więc wstrzymał bym się z radością.
Z przewidywaniami przez ekonomistów scenariuszy gospodarczych jest jak z prognozowaniem pogody długoterminowej przez zakopiańskich baców.
Więc nie martwiłbym się na zapas.
U mnie w firmie (ja też) około 1000 osób zwolnionych z tej okazji, część z terminem 30.04 czyli już po, część do końca roku. U znajomych też duże zwolnienia a jeżeli bez zwolnień to obniżki płac około 30 procent.
Tak więc masowe zwolnienia nie są "przewidywaniami" ekspertów tylko faktem.
Chciałbym przypomnieć, że niektórzy wieszczyli wyprzedaż piw po groszach. Po chwilowym odcięciu od odbiorców branża sobie poradziła. Ceny znów są jak sprzed lockdownu. Kto miał kiepski pomysł na biznes i brak poduszki finansowej lub woli, by dalej robić to co dawniej to się zamknął. Owszem skutki będą długofalowe, ale jest czas by działać. Może jeszcze ktoś padnie, ale branża przetrwa.
Ty i tak narzekałeś na ceny więc nie jesteś targetem kraftu.
Chciałbym przypomnieć, że niektórzy wieszczyli wyprzedaż piw po groszach. Po chwilowym odcięciu od odbiorców branża sobie poradziła. Ceny znów są jak sprzed lockdownu. Kto miał kiepski pomysł na biznes i brak poduszki finansowej lub woli, by dalej robić to co dawniej to się zamknął. Owszem skutki będą długofalowe, ale jest czas by działać. Może jeszcze ktoś padnie, ale branża przetrwa.
Ty i tak narzekałeś na ceny więc nie jesteś targetem kraftu.
Ja tylko mówię - zobaczymy za rok. Na teraz sprzedaż w multitapach w Centrum Warszawy to 20-30% tego co przed. Jak długo się utrzymają przy takiej sprzedaży? Do czasu gdy czynsze wrócą do stawek które teraz czasowo są wstrzymane?
Wypowiadasz autoratywne zdania, że wszystko jest OK bo ceny są te same. Na razie są ale na razie to dwa tygodnie od otwarcia .
Ja z kolei mówię - efekt przyjdzie (oby nie) za rok bo ludzie teraz tracą pracę i mają obniżane zarobki co przełoży na wszystko dopiero za jakiś czas.
ps. a w tle jeszcze praktycznie zagłada resztek przemysłu w Europie (Zielony Ład) i rolnictwa (od pola do stołu), to też dotknie Polskę bo na dzisiaj bierzemy w tym szaleństwie ideologii udział.
Hiszpania to nie do końca dobry przykład, tam rządzi takie nasze SLD plus razem, czyli jeszcze więksi socjaliści niż PiS, a to już spory wysiłek. Drastycznie podnoszą place minimalną, zasiłek dla bezrobotnych itp. Efekty widać na załączonym obrazku.
Nie minął co prawda rok, ale dalej obstaje przy swoim. Jest trudniej, ale browary działają, warzą i sprzedają piwo. Katastrofy nie ma. No chyba, że tak nazwać stan, że piwa dalej nie są za grosze
Nie minął co prawda rok, ale dalej obstaje przy swoim. Jest trudniej, ale browary działają, warzą i sprzedają piwo. Katastrofy nie ma. No chyba, że tak nazwać stan, że piwa dalej nie są za grosze
Lidl przynajmniej raz na kwartał wyprzedaje krafty za 50% . To już prawie za darmo .
Nie minął co prawda rok, ale dalej obstaje przy swoim. Jest trudniej, ale browary działają, warzą i sprzedają piwo. Katastrofy nie ma. No chyba, że tak nazwać stan, że piwa dalej nie są za grosze
Comment